Volgers

vrijdag 1 februari 2019

Challenge 7 bij Carlin's Kaartenparadijs

Voor de maand februari hebben we bij Carlin's Kaartenparadijs als thema :

BABYKAART + (droog) EMBOSSING
BABY CARD + (dry) EMBOSSING

Het laten zien van dit kaartje, en ook voor de reminder die jullie later deze maand zullen zien, doet me wel een beetje pijn. Carla en ik maken onze kaartjes ver voor ze gepland zijn, zodoende was ik deze kaartjes aan het maken  in augustus toen ik ineens het trieste bericht kreeg dat het fout ging met ons kleinkindje. Mijn schoondochter die toen 29 weken zwanger was voelde zich ineens niet goed en na een echo bleek dat de baby was overleden. Het was een meisje, ze hebben haar Haley genoemd.
Dit is voelt voor  ons allemaal als een diepe wonde die langzaam moet helen, en af en toe weer een beetje open scheurt.
Het heeft toen enige tijd geduurd voor ik me ertoe kon zetten om deze kaartjes af te werken.

Maar nu gaan we over naar het kaartje zelf :

Dit is de buitenkant : met papier met een babyfiguurtje, bijpassend geruit papier en lichtgroen ge-embossed op de achtergrond; daarop een tekstje van Crealies en een zelfgemaakt ( hello Baby ), het laatste op een uitgestanst wolkje met hartje erbij. Om de kaart te sluiten gaatjes gemaakt en een lintje erdoor.

Nu gaan we over naar de binnenkant :
De digi is een freebie van Beccy's Place, genaamd  Rocking Horse.
Ingekleurd met Derwents, ook gemat op hetzelfde papier als op de voorkant; tekst is van Crealies.

Willen jullie ook graag een leuk digisetje winnen van Beccy, doe dan mee met deze Challenge.
Jullie kunnen je kaartjes   HIER    inleveren tot 28 februari 12.00 u ( GMT)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,




13 opmerkingen:

  1. Ook al zo'n lief kaartje! Net als bij Carla, maar ik sla even over deze keer. Ik heb helemaal geen baby's meer in mijn omgeving en ook totaal geen babypapier meer! sorry!Maar de uitdaging is leuk! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach...wat een triest bericht, Karin. Dan raakt zo´n kaart en uitdaging je natuurlijk erg pijnlijk. Veel sterkte.
    Het kaartje dat je gemaakt hebt is wel erg lief. Mooi die zachte kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is(ondanks je triestige verhaal) een heel mooi babykaartje geworden.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Karin,
    Ah wat naar voor jullie zeg, heel verdrietig!
    De vorige challenge ben ik helaas niet aan toe gekomen, maar ik opnieuw mijn best doe deze keer!
    Leuke challenge!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik weet het en begrijp het dat dit moeilijk is voor jou.
    Zo'n triestig voorval, dat kon niemand voorzien.
    Met deze challenge zal het weer een moeilijke maand worden voor jou, sterkte.
    Je hebt wel hele mooie voorbeeldkaartjes gemaakt.
    Prachtige afwerking.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ach, wat een verdrietig nieuws kregen jullie te verwerken!
    Dan zijn dit extra moeilijke kaartje.
    Het zal ook niet meevallen om deze maand de challenge met veel plezier te bekijken.
    Sterkte.

    Je voorbeeld kaart is erg leuk, heel knap gemaakt, zeker na het lezen van je bericht.
    Mooie lieve kleurtjes gebruikte je ervoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al bij Carlin. Wat een leuke babykaart heb je gemaakt! Ik vind het een leuke challenge en erg leuk dat er altijd een extra uitdaging bij zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wie weet, ga ik ook deze papiertjes gebruiken, er ligt nog een half blokje . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat verdrietig voor jullie! Ik weet niet goed wat ik moet zeggen.
    Sterkte!
    Ook deze maand met de babykaartjes die centraal staan.
    Je hebt wel een erg mooi exemplaar gemaakt.
    Knuffel en lieve groetjes Isolina.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschrikkelijk moeilijke tijd hebben jullie achter de rug en die zal vast en zeker nog niet over zijn.... Heel knap dat je toch nog aan de babykaarten kon beginnen. Zal vast ook nog moeilijk zijn als je alle inzendingen gaat bekijken, heel veel sterkte toegewenst. Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk moet zijn geweest dit kaartje te maken. Maar hij is wel heel erg mooi geworden.
    Dikke knuffel, liefs Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a gorgeous baby card must have been really hard to make---so sorry to hear your tragic news
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen