Volgers

dinsdag 26 februari 2019

LiftChallenge

Deze keer is er bij de Liftchallenge een leuke opdracht :

Maak een kaart met een landschapje in een kader. 
Het landschapje mag er ook iets buiten komen. 

Ik had net bij boekenvoordeel een stempelsetje in de aanbieding gekocht, nl. de Merry Bright van Precious Marieke, en dit is een leuke opdracht om die uit te proberen.

Daarbij heb ik ook mijn laatste aankoop stempelinkt, een kleurenwiel van Joy gebruikt.

Eerst een achtergrondje met de krijtjes, en daarna gestempeld in kleur. Later met de ronde mal een embossingrand gemaakt zodat het net lijkt of het in een kadertje zit. Afwerking met een stempel en een paar sterretjes.

Ik vond het zo leuk dat ik nog een kaartje heb gemaakt :

Deze is gemat op een blauwe kaart, precies hetzelfde alleen een ander huisje uit het stempelsetje, en de achtergrond is ook anders.

Ik wil met dit kaartje ook graag meedoen bij Karin's Art Scrap Facebook Kerstkaart met optie alles mag.

Leuk om  jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.
 


17 opmerkingen:

  1. Hele mooie kerstkaartjes Karin.
    Altijd leuk om eens iets nieuw uit te proberen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Allebei heel mooi. Leuk dat je die stempel set had. Kwam dus goed uit.
    En dank voor je reactie bij mij. Maar je had niet helemaal goed gelezen. Ik maakte die raamschildering niet. Dat was juist het bijzondere 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je goed gedaan, twee kaarten met een mooi landschapje! Leuke stempelset ook! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie, gezellige tafereeltjes op een leuke achtergrond!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooie kerstkaartjes Karin.
    en bedankt voor het meedoen bij de facebook ch Kerst / christmas
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Karin
    Mooi kerstkaartje in leuk kadertje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor!
    Wat grappig dat je de cirkel hebt geembossed had het niet gezien:)
    Heb je er mooi weer 2 Kerstkaartjes bij, gaat lekker zo, hihihi.
    Fijne dag verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 2 hele leuke kaartjes voor de liftchallenge, mooie landschapjes Karin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Komt die nieuwe stempel even goed van pas zeg!
    Leuk hoor en meteen 2, hoe fijn is dat aan het einde van dit jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo jij bent al aan de kerstkaartjes begonnen.
    Zelf ben ik met paaskaarten bezig....😉
    Ze zijn wel leuk geworden !
    Groetjes AM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een supermooie creaties ik ben gelijk volger geworden van je blog.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Allebei zijn het mooie kaartjes voor onze Liftchallenge, Karin! Dank je wel voor het meedoen, erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige landschapskaartjes, wat een mooie achtergronden maakte je. Hele mooie bloemenkaart heb je voor je moeder gemaakt, mooie stempel en mooie kleurencombinatie.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk samengesteld, die landschapjes van jou, schitterende kaarten, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo'n klein knus dorpje lijkt het net. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik had deze kaarten gemist. Maar vind ze heel erg leuk Karin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen