Volgers

vrijdag 1 maart 2019

Challenge 8 bij Carlin's Kaartenparadijs

De eerste van een nieuwe maand betekent ook een nieuwe Challenge bij
Carlin's Kaartenparadijs

Deze keer met het thema :

Lente/Pasen + GEEN rechthoekige of vierkante kaart
Spring/ Easter + NOT a rectangle or square card

Zie hier een eerste voorbeeldkaart van mij :

De digi is de Daffodils in teapot van Beccy's Place. Een oudje want ik zie die niet meer op haar webshop staan.
De achterste snijmal is eentje die ik nog niet veel heb gebruikt, een ramp om die schoon te maken :)
Op de voorkant een label met een bloempje en een zelfgemaakt tekstje. De digi ingekleurd met mijn Derwents en op een ronde mal gemat.

Willen jullie ook een leuke digiset van Beccy winnen doe dan mee met deze Challenge.
Meer info een ook een prachtige kaart van Carla vind je HIER.

Met dank aan onze sponsor




Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,




9 opmerkingen:

  1. Leuke uitdaging en wat een mooie kaart heb je daarvoor gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een plezante opdracht.
    Een mooi lentefris voorbeeldkaartje heb je hiervoor gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin
    Wat een leuke kaart heb je gemaakt en een leuke nieuwe challenge,
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke nieuwe challenge Karin en je hebt een hele mooie inspiratiekaart gemaakt. Echte voorjaarskleurtjes en een originele combinatie van verschillende vormen.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi voorbeeld.
    Ik heb niet zoveel met Pasen, maar lente daarentegen.....
    Jouw kleuren van de kaart passen echt bij het voorjaar, net zoals de bloemen in pot.
    Ik word er vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart Karin!
    Grappig die verschillende vormen....
    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hihihi.... ja dta heb je met die opengewerkte malen. Alle kleien deeltjes blijven er in zitten. Ach, even met een prikpen erdoor en je bent klaar. Er zijn ook speciale borsteltjes of zo, waarmee je een mal schoon krijgt.
    Maar je kaart is wel heel mooi! Ik hoop deze maand weer mee te doen. Vorige maand lukte het niet door alle drukte...

    BeantwoordenVerwijderen