Volgers

dinsdag 25 juni 2019

Maak ik een foto of jij ?

Dit leuke stempeltje heb ik al bij velen zien voorbij komen, ik heb het een poosje geleden bij Action gekocht.

Ik had nog een verjaardagskaartje voor een meisje nodig die vijf jaar wordt, de grote zus van die kleine Jort die vorige week is geboren.
De stempel ingekleurd, op donkerblauw gemat, de tekst ook ( zelfgemaakt ) en voor een fel gekleurd papiertje gekozen, gesneden met de hectagon mal. Lichtblauwe achtergrond, weer gemat op donkerblauw en dit alles op een witte kaart.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge ' Dieren' bij AnmaCreatief

Hier nog een paar fotootjes van de bloemen in onze tuin :

De hortensias komen in bloei en de fuchsias ook

Hoe deze plant heet weet ik niet, ook vorig jaar gekocht en die komt weer in bloei
Mooie hanger volop in bloei

De dahlias beginnen ook te bloeien.



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.
 

11 opmerkingen:

  1. Lief kaartje voor een meisje van 5
    Je tuin ziet er goed uit, mooie dahlia's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Ik heb dat stempeltje ook , krijg gelijk zin in kleuren
    Wat een mooie bloemen in jullie tuin, daar mag je oprecht trots mee zijn!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een heel leuk kaartje Karin.
    'k Ben niet zeker, maar 'k denk het stempeltje ook te hebben.
    Op d'n duur weet je niet meer wat je allemaal hebt liggen en nog zoveel ongebruikt.
    Een mooie tuin met mooie bloemen.
    Geef ze maar genoeg drinken met dit weer.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel leuk kaartje Karin.
    Mooie bloemen in je tuin.
    Groetjes, Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een enig kaartje! En je tuin ziet er mooi en zomers uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful garden of glorious flowers Karin...your card too is adorable..hugs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, je schreef het al op mijn blog.....daar is het stempeltje!
    Leuke, lieve kaart, ik vind de vormpjes van de achtergrond er heel mooi bij passen.
    Veel vrolijke kleurtjes, voor een grote (kleine) meid ontzettend leuk natuurlijk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een schattig kaartje en mooie bloemen in je tuin.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje, je tuin ziet er mooi uit!
    Een fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen