Volgers

vrijdag 21 juni 2019

Mijn eigen LiftChallenge

Deze week is er in de familie een achterneefje geboren. Toen ik het kaartje kreeg had ik gelijk inspiratie om er eenzelfde kaartje van te maken als felicitatie in plaats van eentje uit mijn voorraad te sturen.

Dit is het geboortekaartje :
De tekst staat achter de flap, maar die blijft voor jullie verborgen ;)

Zie hier mijn versie ervan :

Met een tagmal ook eenzelfde uitsnede gemaakt; een kleinere vorm erop met een tekst erop gestempeld; op de voorzijde ook een tekstje gestempeld; het rondje met ster nagemaakt; ook de indeling op het achterblad hetzelfde gehouden; de naam erop gestempeld ( letters Hema )

Hier het kaartje open :
Een tekst gefeliciteerd gestempeld en een paar sterretjes ( die staan ook op de eerste kaart rond de tekst met de namen e.d. )
Hier zie je ook beter dat ik de tag deels heb uitgesneden uit de kaart.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Alles Mag' bij Mijn Hobbyhonk.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties en ook van de papa en mama ;)

Bedankt voor jullie reacties, altijd leuk om te lezen,
groetjes,
Karin.



12 opmerkingen:

  1. Wat heb je dar super gaaf gedaan, Karin. Daar zijn de ouders van Jort vast erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke uitdaging, mooie lift!
    Alvast een fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin
    Heel leuk op een mooie manier nagemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke manier om inspiratie op te doen.
    Tof om het geboortekaartje te liften en dat heb je prachtig gedaan.
    Fijn weekend.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit was niet zo maar vlug namaken, je hebt er goed over nagedacht en het heel leuk gemaakt. Ze zullen het zeker tof vinden net als ik.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart Karin.
    Leuk gedaan zo.
    Groetjes ,Elle- jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin, je bent super geslaagd voor deze lift! Ik houd hier zo van! Echt heel gaaf! De ouders zullen het meteen herkennen. Je hebt het prachtig na gemaakt.
    Reactie op je opmerking bij mij: ik was gastdesigner bij jullie en wet dan nooit of ik ook nog mee mag doen met een andere kaart....daarom had ik hem niet gelinkt. Laat het me anders nog even weten of dat mag..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gelift, was vast nog een heel gepuzzel om de tag goed uit te laten komen, heel leuk kaartje! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Supermooie kaart, wat gaaf dat label zo. Leuk voor de ouders zo'n gelifte felicitatiekaart. Hele mooie voorbeeldkaart voor jullie eigen challenge.
    We hadden ook een klimroos in de tuin en die logeert nu bij m'n moeder want die willen we terug zetten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat is een erg mooi kaartje. De ouders zullen het gelijk herkennen. Leuk labeltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Karin wat heb je het geboortekaartje van Jorit supergaaf gelift! Dat zal heel erg in de smaak vallen bij de ouders!
    Gezellig dat je meedoet aan de alles-mag-challenge bij MHH.
    Heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen