Volgers

vrijdag 1 november 2019

Carlin's Kaartenparadijs Challenge 16 ( november )


Allereerst welkom aan mijn nieuwe volgertje Anita. Ik heb jouw blog ook al gevonden om ideetjes op te doen bij elkaar.

De kerstperiode staat weer bijna voor de deur, dus het thema van
Carlin's Kaartenparadijs is niet moeilijk te raden :

KERST + ZELFGEMAAKTE ACHTERGROND
CHRISTMAS + A HOMEMADE BACKGROUND

Carla en ikzelf zijn natuurlijk aan de slag gegaan om een kaartje voor jullie te maken.
Zie hier mijn projectje :

Ik heb gekozen voor  figuurtjes uit de Simply Christmas Set
Een paar geprint, daarna vlakken ertussen gemaakt met rood en groen met de Te Gekke Krijtjes;
de boompjes, candy canes en sokken ingekleurd met mijn Derwents. De tekst is ook meegeprint, die heb ik dus opengelaten in een rood vlak.
Later uit het geheel met een ronde mal , 'kerstballen' uit gestanst, deze gemat op groen en verhoogd opgeplakt. Afgewerkt met mini hulsttatkjes die zijn gestanst, een touwtje en een rood strass-steentje.

Willen jullie ook graag een leuke digiset van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge.
Meer informatie kunnen jullie vinden op het BLOG waar ook nog een mooi kaartje te bewonderen is van Carla.

Met dank aan Beccy voor het beschikbaar stellen van een giftvoucher :


Ik wil jullie er ook op attent maken dat er bij Beccy er een hele maand prijsjes te winnen zijn, iedere dag maak je kans erop met de Kerstchallenge : Month of Holiday Cards Challenge. Altijd leuk om mee te doen !
Vandaag starten we met de letter : A ; bij mij is dat de letter van ACHTERGROND.




Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,

11 opmerkingen:

  1. Prachtige kerstkaart weer Karin! Heel mooi gedaan! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Mooi dit kerstkaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie zelfgemaakte achtergrond op je kaart en daar heb je iets leuks van gemaakt.
    Schitterend gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is wonderful Karin, and very festive! The red and green colour scheme is perfect for Christmas and I love your choice of images for the background. The baubles are my favourite part of your card. What a wonderful idea to make them from rings! I love the addition of the little holly sprigs and the pieces of twine to hang them. Fabulous job!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart met een hoop technieken, geprint, gekleurd, gekrijt, gestanst.... Heel mooi gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kerstkaart !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart heb je gemaakt voor de nieuwe challenge. En het is ook een leuke challenge! Ik ga zeker weer meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke challenge en een mooie voorbeeld kaart. Ga eens kijken of ik iets leuks kan verzinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een leuke challenge, ga zeker meedoen.
    Bij een zelfgemaakte achtergrond denk je vaak aan iets met een licht ofzo, maar jij laat zien dat alles mogelijk is.

    BeantwoordenVerwijderen