Volgers

woensdag 27 november 2019

Say Cheese

Eindelijk eens iets anders dan een kerstkaart vandaag nl. een kinderkaartje :

Dit stempeltje heb ik al meer gebruikt voor kinderkaartjes, vind die best wel leuk. Papier van Joy erachter , stempeltje gefeliciteerd erop en nog een vlaggelijntje.

Bij Mijn Hobbyhonk is er een Challenge kinderkaartje waar ik aan mee wil doen.

Ik zeg wel iets anders als kerst maar gisteren ben ik bezig geweest met versieringen voor in huis. Meer brocante als kerst, kijk maar :

Het schijnt 'in' te zijn om schaatsen als versiering in huis te hangen. Ik heb nog een paar oude onderbinders liggen en die verwerkt in een krans. Versierd met rozemarijntakken, dan ruikt het ook nog lekker in de gang

Ook een dergelijk soort versiering zag ik op een brocantemarkt : muziekpapier hoorntjes van maken en versieren met bloemen en lint/kant

Op de tuintafel een oud emaillen set met gaultheria erin

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin



14 opmerkingen:

  1. Leuke kinderkaart. Maar ook je kerstdecoraties zijn heel mooi.
    Je bent al vroeg bezig
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke en vrolijke kinderkaart Karin en je decoraties zijn echt prachtig !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kinderkaart Karin.
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!

    En wat heb je schitterende kerstdecoraties gemaakt. Vind je kersttak met die houten schaatsen écht helemaal geweldig..... denk dat ik maar ff bij ons op zolder moet zoeken naar zulke schaatsen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kinderkaartje is heel mooi en de digi er in verwerk super leuk.
    Al vroeg erbij met kerstversieringen.
    Mooi en leuk gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke kaart, Karin.
    En wat een mooie kerstdecoraties!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Sweet card.Lovely decorations, not thought about that as yet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een vrolijke kaart en wat leuk dat je in brocante stijl aan het decoreren bent geweest Karin. Daar ben ik dol op hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is lekker zonnig, kunnen we wel gebruiken met dat sombere weer van vandaag! Het ziet er gezellig uit bij jou thuis!
    Fijne avond,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, wat een leuk kaartje Karin! Ziet er allemaal erg gezellig uit! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi hoi Karin
    Lief kinderkaartje heb je gemaakt!
    Leuke kerstversiering in jullie huis, gezellig!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een lieve kaart Karin en ziet er goed uit in huis
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel erg schattig kinderkaartje, de stempel is daar zeker goed geschikt voor. Mooi de versieringen in huis, zo leuk om te zien de emaille schaal en kan hadden mijn opa en oma ook. In de kan zat altijd de warme melk om bij het cacao/suiker mengsel te doen voor lekkere verse chocolademelk.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief kaartje, Karin! En je kerstversiering is echt mooi.
    Groetjes, Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Lijkt me vooral voor jezelf fijn, na al die kerstkaarten weer even iets anders maken.
    Ik heb deze stempel ook, is een hele leuke, vooral voor kinderkaarten.

    BeantwoordenVerwijderen