Volgers

maandag 9 maart 2020

Pensioen nr. 3

Allereerst nog even over mijn vorig kaartje : natuurlijk heb ik niet goed gekeken want een eend heeft niet zo'n snavel. Bedankt voor de oplettendheid allemaal :)

Hier weer eentje voor een zwager van me die met pensioen gaat, en jullie mogen weer zijn beroep raden :

De digi is van Beccy : Slow Lane digital set ; ik heb de schildpad een politiepet opgezet( gevonden op internet ) , ha ha. En op de step het woord 'police ' getypt. Teksten zijn zelfgemaakt. DP komt van een boekje van Wibra, nog een paar malletjes op verwerkt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij Crafty Friends met de Challenge 'Animals or Birds '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

15 opmerkingen:

  1. Wat een leuke en persoonlijke kaart heb je zo voor je zwager gemaakt, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een super gaaf kaartje heb je gemaakt Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this a lovely card. I love that turtle he is cute. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk kaartje Karin.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo leuk!!
    Die digi heb ik ook, gewonnen, bij jullie challenge blog😊, toevallig heb ik het afgelopen vrijdag uitgeprint, ik wil er binnenkort een kaart mee maken.
    Wat een leuk idee dat jij de schildpad en politie pet opgezet hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leuke pensioen kaart met de grappige dig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke en grappige kaart heb je voor de pensionering van je zwager gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel geinig dit kaartje dat je voor met pensioen gaande zwager heb gemaakt Karin..keileuk stempeltje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Karin mooie kleurtjes gebruikt.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hihihihi.... dit is echt heel grappig!! Zo'n leuk afdrukje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk!!! Grappige kaart en het lijkt net of de pet al op de schildpad hoort te zitten, knap gedaan!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, geweldig kaartje! Wat een ontzettend leuk schildpadje! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Volgens mij gaat deze kerel helemaal nog niet met pensioen.
    Grappige, mooie kaart en heel leuk zo met die pet op zijn hoofd.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi hoi Karin
    Leuk kaartje mooi politiepetje heb je opgezet!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen