Volgers

woensdag 4 maart 2020

Voor mijn moeder

Vandaag is mijn moeder jarig, 88 jaar wordt ze. Gelukkig nog in een redelijke gezondheid, tja oud worden zeg ik wel eens, maar dat doen we allemaal.

En dit is het kaartje wat ik heb gemaakt voor haar :

Jullie herkennen hier vast het patroontje ontworpen door Martha : het rijgkaartje.
Aan de hand van haar werkbeschrijving is het me gelukt om het na te maken.

Hier een paar fotootjes :
de voorkant met een digiset van Beccy Cherry Blossoms; 
een tulpenrand die ik twee keer heb gestansd wit en roze;

Het rijggedeeltje met een losse bloem uit de digiset, die heb ik twee keer geprint, en een ervan iets verhoogd opgeplakt;
een vlinder erbij, tekst zelfgemaakt in wit op zwart deze keer.

En de achterkant met een label erin waar ik mijn tekst op kan schrijven. Een inkeping gemaakt in het DP en dit afgewerkt met een bloemenrandje.

Met dit kaartjes wil ik graag meedoen met de Challenge 'Bloemen' bij Anma Creatief mijn 2e inzending;
en bij Stamping Sensations met het thema  Spring Florals


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin



15 opmerkingen:

  1. Congratulations to your Mother on her 88th birthday. Love this card, it's wonderful.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat voor je mama!
    Prachtige kaart! X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met en vooral voor je mama, prachtige kaart heb je gemaakt, mooie kleuren.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Karin
    Wat mooi gemaakt dit rijgkaartje, leuk dat je mijn werkwijzer hebt gebruikt, goed gelukt!
    Hartelijk gefeliciteerd met je moeder ja 88 is de leeftijd van de sterken, in het verzorgingshuis ligt het geniddelde ook zo rond 85 jasr de mensen worden steeds ouder!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi dit kaartje voor de verjaardag van je moeder Karin, en zeker is dit al een respectabele leeftijd...mijn moeder mocht maar 79 worden...
    gefeliciteerd met haar verjaardag

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je moeder Karin. Je hebt een prachtige kaart voor haar gemaakt. Erg leuk model.en leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn felicitaties aan je jarige moeder en nog vele jaartjes erbij.
    Een hele mooie kaart heb je voor haar gemaakt, die zal ze wel graag ontvangen.
    Een leuk model met mooie afwerking.
    Knap gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi Karin your card is gorgeous I love it. Those cherry blossoms are so beautiful. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je moeder Karin!
    Mijn schoonvader was ook op deze datum jarig, vandaag 111 jaar geleden geboren.
    Prachtige kaart heb je voor haar gemaakt, zal ze zeker waarderen.
    Heel veel groetjes AM

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh wat een schitterende kaart heb je gemaakt voor je moeder. Ik kijk mijn ogen uit! Proficiat voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely soft Spring colours and what a pretty shape and design, many thanks for joining in with our 'Spring' theme at Stamping Sensations challenge.

    B x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Karin! Mooie papiertjes, van harte gefeliciteerd met je moeder.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  13. A lovely shaped card and your flowers look so pretty. Thank you for joining us in our 'Spring Florals' challenge at Stamping Sensations and good luck. Sandra x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Alsnog gefeliciteerd met je moeder!
    Een erg mooie kaart en zo'n leuk model!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Such a pretty creation and I do love the shape too. Thanks for joining us at Stamping Sensations this month.
    Pinky

    BeantwoordenVerwijderen