Volgers

dinsdag 18 augustus 2020

Beterschapskaartje

 Via Pinterest kom je dikwijls leuke kaartjes tegen, maar dan weet je niet meer op welk blog of site die stonden.

Dit is ook het geval met deze kaartjes die ik heb gemaakt volgens een voorbeeldje.




Met een sjabloon met rozen ( ooit bij Action gekocht ) heb ik deze achtergrond gemaakt met de krijtjes.

Eerst een stempel erop, deze gemaskeerd, en dan de achtergrond gemaakt. Dit gemat op een gele kaart en nog een droedellijntje erop.


Op dit kaartje heb ik eerst de correspondentiekaart met een geel krijtje bewerkt en dan pas de sjabloon erover gelegd om de rozen te maken. Dit komt iets mooier over vind ik. En hier zie je ook dat ik het gedeelte wat gemaskeerd is met een gescheurd stukje papier heb afgedekt. 

Zo zie je, altijd eens iets uitproberen voor het resultaat naar wens is.

Dit kaartje wil ik mee laten doen met de Challenge 'Geen Design Papier ' bij De Egel


Ik ben benieuwd welk kaartje jullie leuk vinden, alvast bedankt voor de reacties.

groetjes,

Karin.

15 opmerkingen:

  1. Vind ze beide top Karin, mooie kleuren en prachtige stencil, mooie techniek.
    Fijne dag groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Karin, dit zijn hele mooie beterschapskaartjes, een leuk ideetje. Ik ben er voor onze vereniging een paar op voorraad aan het maken en dit zal er ook eentje van worden. Op mijn blog staan er ook twee, moet je even kijken.
    Groetjes en een fijne dag !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaarten Karin
    Ik vind ze allebei supermooi gemaakt maar die met de zachtgele achtergrond vind net iets mooier...
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, love the beautiful background you created.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaarten, ik ga voor de eerste!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er super leuk uit !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met prachtige rozen.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaarten Karin, ik kan echt niet kiezen, ik vind ze allebei heel mooi. Leuk om met een sjabloon te werken en je hebt mooie warme kleuren gebruikt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda dt-De Egel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Karin your cards are beautiful. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt 2 mooie kaarten met de rozen-achtergrond gemaakt. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Twee mooie kaartjes, heb dit stencil ook en deze geeft een mooi effect, en met een andere kleuren heb je snel verschillende kaartjes

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat mooi Karin! Inderdaad de tweede is net iets fijner, vind ik. Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi rozenkaartje, voor mij is de tweede ook de mooiste!
    Groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Twee mooie kaarten waarbij jij met je zelf een uitdaging bent aangegaan. Ze zijn leuk geworden en we vinden het fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen