Volgers

maandag 17 augustus 2020

Zomerlift bij Marfien

 Vandaag is het weer de zomerlift bij Marfien.

Dit is het kaartje wat ze vraagt om te liften :


Dus driehoekjes erop en geen plaatje.

Dit is mijn kaartje :

Ik heb de hexagon mal gebruikt om het DP uit te stansen, daarna driehoekjes ervan gemaakt, gemat op lichtgroen, dan nog eens op wit. Een strookje onderaan en Paars DP alles uit hetzelfde boekje.

De teksten komen van een stempelset wat ik al lang heb. Alles gemat op een lichtgroene kaart.

Ik ben benieuwd wie er nog meer heeft meegedaan en naar het resultaat van deze lift.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

13 opmerkingen:

  1. Hi Karin your card is gorgeous. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi hoe je de driehoekjes verwerkt hebt, een bloemetje voor een zieke op een originele manier, leuk idee
    Dank voor het meedoen Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi zacht lief kaartje, Karin!
    Ik heb er al een aantal gezien, allemaal divers en erg mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je hem mooi gelift Karin! Handig hè met een hexagon stans, heb ik ook gedaan 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De jarig-stans is een cardzz stans van Crealies, zo leuk zijn deze stansen.
      Groetjes, Annerieke

      Verwijderen
  5. Prachtig Karin! Mooi effect he, de manier van Nelleke. Wil ik ok nog proberen. Vandaag heb ik teruggegrepen op kaartjes die ik al had gemaakt, maar toevallig driehoekjes hadden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Delightful card so pretty and great take on the lift. x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige lift is het geworden Karin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie liftkaart met de fleurige driehoekjes in de zeshoek en het extra bloemetje in het midden. Leuke beterschapskaart.

    BeantwoordenVerwijderen