Volgers

zondag 12 maart 2023

Lift met drie panelen

 Bij de Lift Challenge zag ik een leuke uitdaging nl. maak een gekleurde achtergrond met een tekststempel. Als je die niet hebt staat er ook een filmpje hoe je zelf zoiets kan maken met kleinere tesktstempels.

Ik ben er mee aan de slag gegaan :



Eerst met de krijtjes een achtergrond gemaakt in groen en rood; een setje tekststempels die ik ooit eens als extraatje bij een bestelling heb gekregen gebruikt om de tekst te maken; her en der met kleine stempeltjes wat opvulling gemaakt. Om ook mee te kunnen doen met de Challenge 'Tri panel card' bij DCL het geheel in drie delen gemaakt, errond met een zwarte marker een droedellijntje gemaakt; 
de stempel met de bladeren en de flamingo komen van een setje Viva decor. Een poosje geleden daar de ananas al eens gebruikt. Stempeltjes uitgeknipt; nog een tekstje erbij en alles gemat op een witte kaart.

En bij Knutsel en kadootjes is er de Challenge 'vakjeskaart ' waar ik nog eens aan wil meedoen.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.



24 opmerkingen:

  1. Oh, wat zijn die gegolfde tekstjes leuk zeg!! Een mooie speelse kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke vrolijke kaart, leuke kleuren gekozen. Goed bedacht, de golvende tekst, past goed bij de flamingo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi gemaakt.
    Zo kan het dus ook, zelfs iets creëren.
    Ik vind dan zijn "toefje" met tekst en iets als een bloem of in jouw geval bladeren met de flamingo altijd erg mooi, dat is dan de blikvanger, maar maakt er ook meteen 1 geheel van.
    Bedankt voor je kaart die ik kreeg voor mijn verjaardag.
    Ik was erg blij met alle post en heb er van genoten.
    Voorlopig blijven ze nog in mijn kamer hangen, zodat ik er lang naar kan kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super gedaan een hele leuke kaart Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart! Ik vind de achtergrond met teksten zo gaaf.
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel knap gemaakt. Ook je paascreaties vind ik geweldig, de kleinkinderen zullen weer kunnen genieten!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart geworden met deze achtergrond Karin! Je hebt er een mooi geheel van gemaakt zo.
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een tof kaartje met de tekst zo op de achtergrond.
    Mooi geheel.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gave kaart geworden !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gedaan die achtergrond voor je paneeltjes, heel creatief! De mooie flamingo met balderen past er goed bij. Dank je wel voor je deelname aan onze Liftchallenge, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je die twee challenges mooi gecombineerd Karin. Leuk om zo 3 panelen te maken met een zelf gekleurde en gestempelde achtergrond. De flamingo maakt het al lekker zomers vind ik. Heel mooi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een echte uitdaging, 3 challenges combineren, petje af. Het is een gaaf kaartje geworden, ik moet er nog even over denken

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Knap zoals jij drie challenges hebt weten te combineren Karin! Het is een prachtige kaart geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooi kaartje Karin.
    groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je dat creatief opgelost met de tekst! Mooie kleurtjes in de achtergrond en de flamingo past er perfect bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie kaart met deze keuren en de tekst op de achtergrond.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de mooie achtergrond en de flamingo. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi hoe je deze twee uitdagingen hebt weten te combineren! Ik vind de golvende tekst zo vrolijk geworden, zeker met de muziek nootjes erbij lijkt het wel een liedje! Dankjewel voor je bijdrage aan de lift en DLC challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat gaaf gedaan de zelfgemaakte achtergrond. EEn afbeelding erbij en meer is niet nodig. Leuk dat je meedoet met de DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heb je prachtig gemaakt Karin!
    Mooi modelletje is dit ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een kaartje naar mijn hart! Supermooi gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hartstikke leuk hoe je dit hebt gemaakt met allemaal verschillende stempels. Dat doodlen geeft ook en leuk speels effect. Tof gedaan en fijn dat je weer meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen