Volgers

zaterdag 4 maart 2023

Mijn moeder 91 jaar

 Vandaag wordt mijn moeder 91 jaar. Wat een leeftijd !

En natuurlijk hoort daar een kaartje bij :


Ik heb mijn SL mal gebruikt, maar heb die iets vergroot omdat ik de kaartjes zo iel vind bij het eigenlijke formaat. Wel een werkje, maar het is gelukt.
De stempel is van Crafty individuals ( gekocht bij Dora ) 
Bijpassend DP erbij gezocht tussen mijn te grote voorraad; zelfgemaakte tekst erbij en nog een bloem met takjes en een vlindertje erop. 
Achter het kaartje nog een standaardje gemaakt zodat het kan rechtstaan.


Ma, proficiat en ik hoop dat je er nog vele jaren in een redelijke gezondheid mag bijdoen.
Momenteel is ze flink aan het sukkelen, ze loopt met een brace maar dankzij de goede zorg van de wijkzusters plus dat ik dagelijks ga, gaat het enigszins om thuis te blijven. 
Een hele dag achter het raam zitten koekeloeren. 
We wachten nog steeds op een berichtje van het verzorgingstehuis. 

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge bij Kleuren met potloden

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin 


17 opmerkingen:

  1. Van Harte Gefeliciteerd Karin, met je moeder en wat een respectabele leeftijd heeft ze vandaag bereikt! Je maakte een mooie kaart voor haar! Hopelijk mag ze nog lang in jullie midden blijven...
    Hele gezellige dag gewenst!
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder!! Je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je moeder. Zeker een hele leeftijd. Fijn dat jij haar iedere dag kan bezoeken en helpen .je hebt een mooie kaart voor haar gemaakt . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wens je moeder alvast van mij ook proficiat!!!
    Dit is een heel mooie kaart die je voor haar maakte.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje voor je moeder met het leuke stempel van Dora.
    Nog gelukt met de rolstoel?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really lovely card. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd met je moeder! Wat een leeftijd inderdaad. Iedereen wil oud worden, maar niet oud zijn...komt echt met gebreken he? Lief dat je elke dag naar haar toe gaat!
    Je kaart voor haar is heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een pracht kaart met dit model.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Van harte gefeliciteerd met je moeder, Karin
    Een mooie leeftijd, hopelijk knapt z toch wel wat op en wordt ze weer wat mobieler
    Mooie kaart hebbje gemaskt en knap vermaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Van Harte Gefeliciteerd Karin en een mooie kaart

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nogmaals mijn felicitaties voor je moeder.
    Je heb voor haar een prachtige kaart gemaakt.
    Dit kaartmodel vind ik ook altijd een hele mooie, maar wel wat werk aan om het te maken. De stempel van CI is een hele mooie stempel en het DP past er prachtig bij.
    Je had iets speciaal en mooi voor haar verjaardag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart voor je moeder !!!!
    En nog gefeliciteerd !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een schitterende kaart voor je moeder! En nog gefeliciteerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart voor je moeder Karin! Alsnog gefeliciteerd met je moeder. Fijne week, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie leeftijd.
    Je maakte er een prachtige kaart voor, helemaal geschikt voor een 91 jarige.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card, great shape. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nog gefeliciteerd met je moeder mooie kaart heb je voor haar gemaakt was ze vast blij mee je heb de vogel mooi ingekleurd leuk dat je mee doet bij kleuren met potloden ✏️
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen