Volgers

vrijdag 1 september 2023

Challenge 62 ( september ) Carlin's Kaartenparadijs

 Deze maand hebben we bij Carlin's Kaartenparadijs het thema :

Maak een kaartje/creatie met iets wat begint met de letter/ Create a card/project with something on it which starts with the letter

R


Dat is bij mij de letter van Rugzak :


De rugzak komt uit het setje' First Day Jitters' van Beccy De beker komt ook uit dat setje ik heb deze twee naast elkaar geplaatst, gekleurd en uitgeknipt. Op een tag verwerkt. 
Op de rugzak de naam van de school waar mijn kleinzoon Stijn deze week is begonnen in de brugklas. Spannend voor hem een nieuwe school :) 

Willen jullie graag kans maken op een digiset naar keuze van Beccy, doe dan mee met deze Challenge.
het kan tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





11 opmerkingen:

  1. Leuke kaart Karin voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ja ik dacht al zoiets.
    De R, moet lukken.
    Ik vind jouw rugzak héél leuk bedacht en wat een lieve tag maakte je voor je kleinzoon.
    Inderdaad spannend voor pubers, een nieuwe school met allemaal onbekende klasgenoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk kaartje met de rugzak. Hopelijk weegt hij niet te zwaar voor sommigen onder ons.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een leuk label, en wat leuk bedacht die rugzak! Daar was ik nu echt niet opgekomen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat 'n leuke tag voor jullie Stijn, Karin. Zeker spannend, een nieuwe school! Dat wordt weer wennen...
    Fijne avond en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke tag kaart Karin.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart in tagvorm. Ik verwachtte de R al 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo'n leuk label, heel toepasselijk voor je kleinzoon. Spannend hoor, zo anders dan de basisschool.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk zijn deze labeltjes en de rugzak heb je mooi ingekleurd.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb je de digi's leuk gecombineerd! Hoop dat hij het naar zijn zin heeft op zijn nieuwe school!

    BeantwoordenVerwijderen