Volgers

donderdag 7 september 2023

diverse kerstkaartjes

 Ik heb weer een paar kerstkaartjes om te laten zien bij 52 weeks to Christmas

Ondertussen heb ik ze al afgegeven aan Marfien voor de verkoop bij de kringloopwinkel




De plaatjes komen allemaal uit een decoupage boekje, dessinpapier uit de voorraad.
Wel eens leuk om met zulke plaatjes te werken maar mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar stempels of stansjes.
Waar werken jullie graag mee ? 

Leuk  om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin


22 opmerkingen:

  1. Mooie serie kerstkaartjes heb je gemaakt Karin
    groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi serietje kaartjes voor de kringloopwinkel.
    Plaatjes indien het snel moet gaan, maar geef mij ook maar stempels waar ik lekker lang kan aan kleuren.
    Ik vind daar veel meer handwerk inzitten.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke serie is het geworden !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi voorraadje!
    Ook ik hou meer van kleuren en stempelen maar bewonder toch ook dit soort kaartjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie serie kerstkaartjes laat je vandaag zien! Leuk dat je meedoet bij 52 weeks to Christmas!

    Liefs, Merit en Annemarie
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze gaan nog even in de doos bij de kerstkaartjes, denk dat ik ons kerstrekje al aardig vol krijg, In het echt zijn ze nog mooier. Maar zoveel mensen zoveel wensen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige serie kerstkaarten Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie serie heb je gemaakt en best handig af en toe uit het blokje. Gebruik alles een beetje door elkaar.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke serie kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je hebt een hele serie mooie kaarten gemaakt Karin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik las albij Marfien dat je kaarten was wezen brengen. Mooie serie zo. De Kringloop boft maar.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. een hele leuke serie heb je gemaakt Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een mooie serie klaar voor de kringloop. Ik ben ook niet zo voor die uitdrukplaatjes, maar kan toch wel handig zijn en ze worden steeds mooier.
    Ik wil nog even mijn medeleven tonen n.a.v. je reactie op mijn blog op de kaart van Emily. Nu snap ik ook je reactie op een kaart van een tijdje geleden met het liedje "Twinkel twinkel, kleine ster". Je hebt niet eens mooie herinneringen kunnen maken... vreselijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige serie kerstkaarten, Karin
    Die plaatjes zijn vaak erg mooi in zo'n boek en handig als je snel een kaart maakt, maar toch blokkeer ik een beetje in mijn creativiteit , dus mijn voorkeur gaat uit naar stempels, stansjes en eigen tekeningetjes
    De kringloopwinkel boft met jou!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie serie kaartjes altijd handig zo'n boek
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie serie kaarten en de kringloop zal er blij mee zijn. Ik werk graag met stempels en papier.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ze zijn mooi geworden Karin, je kerstkaartjes. Daar zal menigeen weer om glimlachen bij ontvangst ervan... 🥰
    Ja, waar ik het liefst mee werk, wordt het beste op mijn blog weergegeven. De ene keer is het een plaatje als basis, de andere keer zijn het bloemen.
    Hele fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Marfien boft maar, met zo'n knutsel hulp.
    Leuk hoor, zo'n hele serie kaarten afleveren. Ze zullen goed verkopen, want ze zijn leuk vind ik (foto's uitvergroot en goed bekeken)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Marfien boft maar, met zo'n knutsel hulp.
    Leuk hoor, zo'n hele serie kaarten afleveren. Ze zullen goed verkopen, want ze zijn leuk vind ik (foto's uitvergroot en goed bekeken)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuke serie kaarten heb je voor de kringloopwinkel gemaakt. Daar zullen ze er heel blij mee zijn. Deze plaatjes zijn echt leuk en handig, maar zelf werk ik het liefst met digitale of echte stempels.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie kaarten maakte je voor de kringloopwinkel van Marfien, Karin! Ik vind de afwisseling van steeds met andere materialen werken wel leuk, dus zowel stempels als stansjes als plaatjes. Hoewel ik die afbeeldingen uit een decoupageboek niet altijd even makkelijk te gebruiken vind.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen