Volgers

maandag 30 oktober 2023

Babykaartjes en foto's vakantie

 Ik had nog een paar babykaartjes gemaakt voor de kringloopwinkel die nog in mijn mapje te plaatsen op blog stonden :


Dessinpapier in een mapje gevonden, de tekst en de strookjes uit een boekje hobbykaarten, het beertje is een stansje wat ik al lang heb;


DP uit de voorraad van Marfien; het olifantje is een stansje die ik heb gekocht bij wenniesshop; de tekst is ook uit die shop;
het ander kaartje is de tekst zelfgemaakt; weer dat beertje erop en nog een 3d plaatje uit een knipvel.

Vorige week heb ik bij een paar van jullie gereageerd met een raadselachtige tekst :) Rara waar zitten we, we kijken uit op leeuwen vanuit ons huisje.
Nu zal ik jullie het vertellen : we waren met de hele familie in de Beekse Bergen voor een paar dagen :

Dit was ons uitzicht 


'Leeuwtjes zijn jullie al wakker ' riep onze jongste kleinzoon :)


Etenstijd !


broer of zus ? van Bokito :)


papa speelt met de welpjes


'ramenwasser' van het panoramadak  van de auto :)


schuilen voor de regen


even de weg blokkeren 


lekkere pompoen eten 


ik weet de naam niet meer maar wij noemden die een zwarte kip met grote snavel :)


Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.




13 opmerkingen:

  1. Lieve babykaartjes heb je gemaakt, Karin.
    En wat een leuke vakantiefoto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaartjes zijn dat, leuke stansje ook! En safaripark Beekse Bergen, ik woon er bijna om de hoek dat berichtje heb ik dus gemist! Heerlijk wandelen daar, ik heb ook een abonnement dus ben er met regelmaat te vinden. Fijn dat jullie er van genoten hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke lieve babykaartjes !ari
    Prachtige dieren foto's van jullie vakantie .
    Leeuwen genoeg gezien.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke lieve babykaarten een super gave foto's Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Er is er nog eentje over, de rest is verkocht en daar doen we het voor, nogmaals bedankt
    Leuke foto's heb je gemaakt, fijn dat we mogen meegenieten

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lieve babykaarten, mooi gemaakt.
    Wat een avontuur hebben jullie beleefd, dat is nog eens gaaf, een leeuw in je voortuin! Mooie foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaarten laat je zien. Zal Martien ook fijn vinden voor de winkel. En heerlijk een paar dagen naar de Beerse Bergen, de giraffes hebben het er maar druk mee . Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaarten en wat gezellig een paar dagen weg en naar de dierentuin.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik krijg inspiratie van jouw kaartje, ik heb ook dit soort stansjes, Maar gebruik ze veel te weinig, ik ga er straks meteen eens naar kijken.
    Wat leuk dat jullie bij Beekse Bergen waren!! Ik las inderdaad jouw reactie op mijn blog en dacht meteen "ze zitten vast in een huisje, bij Beekbergen".
    Hele mooie foto's, wat bijzonder om dat een keer mee te maken, zo dichtbij de wilde dieren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke babykaart heb je gemaakt. Wat gezellig een paar dagen met de familie op pad. Wij hebben een reis naar Namibië en een paar landen erom heen in het verschiet…mijn man zei… daar hoeven we niet heen voor het wild… .. leuke foto’s klaar je ons zien. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke babykaartjes Karin
    En ze zijn geliefd lees ik net...
    Leuke foto's van jullie uitje
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele leuke babykaartjes.
    De kringloopwinkel zal weer blij zijn met hun aanwinst.

    Leuk wanneer je zo'n leuk uitzicht hebt.
    Dat was vast genieten.
    Mooie foto's Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja.. ik wist het meteen toen je dat schreef. Wat leuk om dat met de hele familie te doen!
    Je kaartjes zijn leuk! Daar zijn ze bij de kringloop natuurlijk super blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen