Volgers

woensdag 25 oktober 2023

Nog eentje

 Op de workshop die Nancy vorige maand bij mij heeft gegeven heb ik nog een kaartje gemaakt die ik nog niet heb laten zien :



Hoe ze die techniek noemde weet ik niet meer maar om de cirkel te maken heb ik eerst diverse strookjes geplakt, daarna uitgestanst met een cirkelmal ( eigenlijk zoals ik al meer heb gedaan) Vooraleer ik die op het kaartje heb geplakt een paar stempeltjes erop met een raster-stempel, dan de cirkel erop; een fietsje in bijpassende kleuren ( inkt is van SU ) en deze uitgestanst met een bijbehorende stans,  nog een tekst erop en het geheel uitgestanst met een rechthoek met stiksteekjes en gemat op een witte kaart. 

Allemaal leuke ideetjes dus die Nancy had uitgedacht en uitgewerkt. Nogmaals bedankt ervoor.

Ook nog leuk om te vermelden dat ik winnaar was bij Knutsel en Kadootjes met dit kaartje :



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


14 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart heb je gemaakt Karin.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaartje Karin!
    gefeliciteerd met je winnende kaartje.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi dit kaartje, gefeliciteerd met je toppertje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een mooie kaart en gefeliciteerd met je toppertje Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas weet ik ook niet meer hoe ze dat noemde maar ik was wel van plan om nog een kerstkaartje te maken met deze techniek. jouw kaartje met de fiets is erg leuk geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo'n cirkel geeft een heel leuk effect op een kaart, ik gebruikte het ook al een keer.
    Leuk hoor, jouw kaart, mooi dat je wat stempels achter de cirkel hebt gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Karin
    Mooi met de cirkel
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een superleuk kaartje met de fiets.
    Mooie vrolijke kleurtjes erbij gebruikt.
    Gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaart gaaf Karin, heel mooi gedaan! En gefeliciteerd met je winnertje, leuk voor je!
    Fijne avond nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Erg leuk samengesteld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. helemaal leuk is je kaartje geworden
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een super leuke kaart Karin.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Karin! Mijn lievelings kleurencombo

    BeantwoordenVerwijderen