Volgers

dinsdag 5 december 2023

Jarig vlak voor kerst.

 Soms heb je iemand die vlak voor kerst jarig is, en dan maak je toch een speciaal kaartje.

Ik heb het stempeltje met het vogeltje hiervoor gebruikt :


Volgens mij is het geen roodborstje, maar nadat ik het vogeltje heb ingekleurd toch wel ;)
Als extraatje voor kerst een paar hulsttakjes gestempeld, ( stempeltje Action ) ingekleurd en uitgeknipt.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de challenge  bij Kleuren met potloden

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin


15 opmerkingen:

  1. Ja wat lastig om net voor of tijdens de feestdagen jarig te zijn.
    Ik heb mijn kaarten voor de jarige al verstuurd en zet er achterop verjaardagspost. dus mocht het veel eerder aankomen kunnen ze de kaart nog even laten liggen.
    dit is trouwens een prachtige verjaardagskaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ja dat ken ik net voor kerst jarig te zijn.
    De 23ste , niets aan.
    Maar jij maakt een mooi extra kaart voor haar, met een mooi vogeltje.
    Bij mij staat het vaak op de kerstkaart, ook nog gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk en lief kaartje is dat voor de jarige. Hier ook, mijn man de 24e, mijn vader was op 1 januari jarig en mijn dochter de 11e, haar vriend de 21e december. Allemaal niet leuk, maar we vieren het wel allemaal ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. das een toffe kaart. Zo mooi.
    Wonderful creation
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een leuk kaartje. Er zijn inderdaad wel mensen die vlak bij de kerst jarig zijn eb dan is zo'n kaartje wel leuk! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuke kaart met het roodborstmeesje 😉, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Reacties

    1. Bedankt voor het meedoen bij
      kleurenmetpotloden.blogspot.com DT Member
      Succes en hopelijk tot de volgende keer.

      Karin

      Verwijderen
  8. Lief kaartje met een mooi gekleurd vogeltje
    De kaarten met de sneeuwpoppen zijn ook tof, was even in de lappenmand maar het gaat al beter, alsnog gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi felicitatiekaartje, Karin
    Lijkt me ook lastig om vlak voor de feestdagen jarig te zijn
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kaart. Bedankt voor je deelname aan de challenge op ons blog "Kleuren met potloden".
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja Karin zonder de kleur zou ik er een mus van maken maar nu is het duidelijk een roodborstje, goed gedaan. Succes bij ‘kleuren met potloden’.
    Groetjes, Annie DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de vogel mooi ingekleurd
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen