Volgers

zondag 3 december 2023

Sneeuwpop

 Met het sneeuwpopje van MD had ik nog geen kaartje gemaakt. Ik vind het altijd zo'n priegelwerkje maar eenmaal als het af is vind ik het wel mooi.



Omdat ik het op een kraftkaart wilde verwerken , deze keer met bruin het hoedje gemaakt; ook het sleetje in kraft;  de band op zijn hoed en zijn sjaal van DP; het lichtblauwe papier eerst ge-embossed, met een randmal gesneden, een strookje DP aan de bovenkant, de lantaarn ( MD) erop en nog een paar boompjes komen uit een setje met mini-kerststansjes ( find it trading ) tekst is ook van MD

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'embossing op je kaart' bij 52 weeks to Christmas

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin



18 opmerkingen:

  1. Mooie winterse kaart m3t de slee en sneeuwman, Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leukerd Karin
    Je hebt de sneeuwpop leuk opgebouwd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kerstkaartje met het sneeuwmanneke.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk met die sneeuwpop !!!
    Ik vind het ook een gepriegel..... maar het resultaat is wel heel leuk !!!
    groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooie kaart met de leuke sneeuwpop. En ja het is goed aan het sneeuwen. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk kerstkaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart met de slee en sneeuwpop. Leuk het geemboste gedeelte erbij. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Absolutely stunning with this gorgeous design, amazing creativity and beautiful colours xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kerstkaart, die sneeuwpop is zo leuk!
    Ik vind het juist heerlijk om met zulke malletjes te spelen, ieder zijn voorkeuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ooit kocht ik veel van dit soort stansjes, maar ik gebruik ze veel te weinig, omdat..... juist, ik het ook gedoe vind
    Maar als het af is zo leuk.
    Ik moet er gewoon eens voor gaan zitten.
    Hoe kaart vind ik erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is een mooie kerstkaart.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een mooi kaartje met de leuke sneeuwpop en het emobossing
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt een leuk tafereeltje gemaakt Karin. Een leuke kerstkaart met mooie stansen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. schattig dit kaartje met die leuke sneeuwpop (inderdaad veel gepriegel) .
    Gezellig dat je meedoet aan de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is inderdaad altijd een hoop gepriegel maar met leuk resultaat, Karin! Mooi winters tafereeltje!
    Bedankt voor je inzending bij onze uitdaging deze week!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een leuk winters kaartje en mooi embossing erbij! Fijn dat je ook meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen