Volgers

dinsdag 2 januari 2024

Marit Jarig !

 Vandaag wordt mijn kleindochter Marit 16 jaar.

Al een echte tiener, dus dat was goed nadenken welke kaart ik voor haar moest maken.

Ik kwam een leuke digi tegen op internet, kijk maar :


De teksten heb ik erbij getypt; het plaatje ingekleurd, DP met zwart erop erachter en gemat op een mintgroene kaart.

Ik ben benieuwd of ze het kaartje leuk vind.




Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge  'Anything goes' bij Sheepski design.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.


9 opmerkingen:

  1. Superleuke meidenkaart, Karin
    Ik weet zeker dat het kaartje wordt gewaardeerd
    Van harte met je kleindochter
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dikke proficiat voor Marit haar 16de verjaardag.
    Zeker weten dat ze dit kaartje heel leuk zal vinden, echt iets voor die leeftijd met die mooie digi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je kleindochter, 16! En een superleuke eigenwijze kaart, dat vindt ze vast leuk! Je andere kaartjes heb ik ook nog even bewonderd. Ook voor jou een heel goed 2024 en op een mooi creatief jaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een super gave meidenkaart Karin........gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd met je kleindochter! Wat een gave tienerkaart zo mooi ingekleurd. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je kleindochter.
    Wat een superleuke kaart voor een 16‐jarige, knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dat gaat ze vast geweldig vinden! Zo rond 16 moet je echt uitkijken dat je een niet te kinderachtige kaart stuurt. Mijn nichtjes en neef zitten nu rond die leeftijd en dan ben ik altijd heel bewust van wat ik maak en stuur...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alsnog van harte, je hebt een mooie tienerkaart voor haar gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Karin, I love your choice for a teenager grand-daughter card. I have the same problem with my grand-daughter. One is 14 this month but you would think she was 24. As they get older it is hard to know what they like. It was easier when they were babies lol. Great work. Thank you for sharing with us over here at Sheepski Designs and best of luck with your entry.

    Gail DT for https://sheepski-designs-challenges.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen