Volgers

dinsdag 16 januari 2024

Ruff Day set - Beccy 2

 Hier nog een kaartje met het nieuwe setje van Beccy's Place

Altijd leuk om met haar nieuwe digistempeltjes te stoeien :)

Deze is heel anders dan die van gisteren :


Hier heb ik gespeeld met de Te Gekke Krijtjes : eerst een kleurtje op een wit kaartje ; dan met een sjabloon stenen een iets donkere kleur erop; de sjabloon erop laten liggen en ge-embossed maar hierbij ook een cirkel erop gelegd, daarna de tekst gestempeld. Heel apart effect geeft dat.
Het hondje ingekleurd, en uitgeknipt met een fijn randje. Gemat op een oranje kaartje.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





10 opmerkingen:

  1. Weer een mooie kaart met de nieuwe digi Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt!! Das idd een leuke digi.
    Awesome
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Helemaal leuk !!
    Ook je vorige kaart !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig die vlinder op zijn neus, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi gemaakt met die speciale achtergrond!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel schattige kaart met die lieve hond. Mooi muurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dit felicitatiekaartje, Karin
    Mooi zoals je dat stenen muurtje hebt gemaakt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen