Volgers

zondag 28 april 2024

Bloemenkaartje

 Ik heb alvast voor moederdag een klein kaartje gemaaktl

In de hele oude doos, met spulletjes,  dat ik begon met kaartjes maken, gesnuffeld.

Dessinpapier gevonden, een strookje met geschulpte randjes, jaren geleden gekocht en amper gebruikt. Het enige recente is de bloem met vlinder, dat is uit een zakje chipboard clusters. Ik heb dat eens gekregen van mijn kleindochter, zomaar :)


Nog een bloempje en een tekstje erop. Het is maar een klein kaartje 10 x 10 cm. Om bij een kadootje of bloem te doen voor Moederdag.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'zeg het met bloemen' bij KIC

Over bloemen gesproken, een paar fotootjes uit onze tuin :




De clematis en de sering staan nu volop in bloei. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


14 opmerkingen:

  1. Mooi vlinderkaartje, Karin
    Jullie zullen ook wel veel vlinders hebben in de tuin met zulke mooie bloeiers!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kaart Karin. Wow prachtige die bloemen in je tuin. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een hele leuke kaart Karin......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuk wenskaartje voor bij een mooi boeket bloemen.
    Wat een bloemenpracht al in je tuin. Een vroegbloeiende clematis ?
    Supermooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart en leuke foto’s van jullie tuin. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooi kaartje en wat een prachtige bloemen in je tuin! Nu nog een lekker zonnetje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super mooie kaart heb je gemaakt. En de setting en de clematis zin prachtig! Wat een bloemen pracht

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een fleurige kaart Karin en mooie foto's uit je tuin.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie foto's van de bloeiende bomen bij jullie in de tuin Karin!
    Ook je kaartje is heel leuk geworden met de mooie bloemen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lief kaartje voor je moeder, en de bomen heb ik in het echt gezien, dat is genieten toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een lief kaartje. Wat lief van je kleindochter om je zomaar een cadeautje te geven.
    Prachtig die bloemen! Wat is de clematis vroeg, is dat een vroeg-bloeend ras?

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bedankt voor je mooie kaart bij KIC, en wow dat is mooi in je tuin!
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi minikaartje en leuk die bloemenpracht in je tuin!!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een echt leuk kaartje heb je gemaakt leuke foto's ook van je tuin . Bij ons is dus ze ging alweer bijna uitgebloeid dat zal met de standplaats te maken hebben denk ik. Ik kan er zo van genieten en je heerlijke geur Oh van mij mag hij het hele jaar bloeien

    BeantwoordenVerwijderen