Volgers

maandag 8 april 2024

Lift Challenge

 Bij de Lift Challenge vragen ze deze maand om een dubbele masking op je kaartje.

Ik ben ermee aan de slag gegaan en hierbij een stempelset van Viva gebruikt. 

Een masking set van de Action en de cirkel is van Te Gek.


Moeilijk te zien, maar ik heb de hexagon sjabloon ook nog ge-embossed voor wat meer effect; daarna de reverse van de cirkel gebruikt om deze groen te maken en nog hierbij een stipjes sjabloon gebruikt. 
De kleine stempel met de ananas, twee keer gestempeld, hierbij dus nog eens gemaskeerd, uitgeknipt en opgeplakt;  de grote ananas gestempeld, ingekleurd en uitgeknipt en verhoogd opgeplakt; tekst gestempeld met een zwarte schaduw erachter, gemat op zwart en op een gele kaart.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Ook nog dank aan iedereen die me een kaartje heeft gestuurd voor mijn verjaardag. Ik heb al diegene een bedankje gestuurd via mail of op hun blog. Toch leuk om zoveel mooie kaartjes te ontvangen, dat doet een mens goed. 

Karin.


16 opmerkingen:

  1. Nog Gefeliciteerd met je verjaardag Karin.
    Leuke kaart met de ananas.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke lift, leuk dat je hem ook nog hebt geëmbost!
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi , ook de extra embossing !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk deze twee stencils en de stipjes erin zijn ook tof. Gaaf die ananasjes erbij, Karin! Leuke lift en fijn dat je met de Liftchallenge meedoet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kaart met ananas. Mooie kleuren. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke lift heel mooi kaart en de embossing achtergrond maakt het helemaal af. Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan voor de liftchallenge Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een hele leuke kaart Karin......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke techniek kunt mij.
    Ik weet niet of ik er nog aan toe kom, maar ik zou het wel graag eens proberen.
    Jouw kaart oogt lekker zomers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke zomerse kaart met ananas (hoe kom je erop?), goed idee om de stencils ook te embossen.
    Nog gefeliciteerd met je verjaardag, leuk dat je ziveelmpost hebt ontvangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart! Ik moet er nog aan beginnen, Kost wel wat denk werk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Krijg zomerkriebels van je kaart! Toffe uitwerking. Dankjewel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, Karin
    Prachtige techniek heb je gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuk dat je zo enthousiast met de techniek aan de gang gegaan bent. Door het embossen heeft je achtergrond wel wat weg van een echte ananas. Helemaal fris en s'zomers, ik houd er van! Dankjewel voor je bijdrage aan de liftchallenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zie wel reliëf hoor, echt heel mooi gedaan, leuk idee trouwens ook. Mooie kaart

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooie kaart is dit geworden Karin, gaaf resultaat en leuke frisse kleurtjes heb je gebruikt. Je Kerstkaart hieronder is ook erg mooi gedaan!
    Fijne dag nog vandaag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen