Volgers

donderdag 9 mei 2024

Workshop

 Gisteren was ik samen met een paar vriendinnen bij Angelique , Nancy was er om een workshop te geven. 

Heel leuke voorbeeldjes had ze gemaakt met bloemen gemaakt met stencils. 

Hier een kaartje wat ik heb gemaakt 


Dit is er eentje, andere kaartjes volgen een andere keer. 
Ik vond het een leuke techniek. Bedankt Angelique en Nancy voor de leuke middag. 
Ik moet ze nog afwerken, maar geen tijd voor het moment. 

Vandaag bij de atletiek een wedstrijd gehad, van alle scholen uit de buurt. Heel gezellig met dit mooie weer.
Maar zondag volgt nog een wedstrijd, deze keer wat hoger niveau en een hogere leeftijd, de masters.

Dus even geen gefreubel voor het moment. 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt. 
Groetjes, 
Karin 


7 opmerkingen:

  1. Mooie fleurige kaart, Karin
    Leuk gemaakt!
    Fijne dag liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren.
    Succes met het drukke weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie fleurige kaart. Mooie kleuren.Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Altijd gezellig een workshop en een prachtige kaart heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schitterende kaart. Lijkt me een hele leuke techniek die jullie gebruikt hebben voor deze fleurige kaart.

    Met jouw kaart voor Carla heb je bij Kleuren met Potloden een top 3 plekje behaald.
    Zou je contact met ons op willen nemen om je prijs te claimen 😊?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die techniek met de stencils heb ik op Art Specially gezien.
    Mooi kaartje hiermee gemaakt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen