Volgers

zaterdag 13 juli 2024

Mannenkaart

 Met de stempel met het VW busje heb ik een kaartje gemaakt, hierbij de sketch van Cheerful Sketches gebruikt :


Een grote kaart ( 15 x 15 cm) , dessinpapier erop;  een eigen uitwerking van de sketch gemaakt, ik vond het leuker om de bus uit te knippen, tekststempel erop. Als het niet goed is, dan halen ze het maar weg bij Cheerful.

Voor het moment kan ik niet veel aan mijn hobby doen, ik ben afgelopen woensdag flink door mijn rug gegaan. Gelukkig doet mijn man veel in huis en boodschappen 🥰 
Ik kan wel wat kleurwerk doen, maar verder niet uitgebreid in mijn kast zoeken naar papier en stanzen en dergelijke. Iedere beweging die ik doe krijg ik een pijnscheut, erg gewoon.  Hoop dat het binnen een paar dagen beter wordt. 
Eergisteren zouden we een fietstocht hebben gedaan met vrienden, maar gebeld naar mijn vriendin, en hopen dat we volgende week weer kunnen. Er is iedere week een tocht georganiseerd door de senioren bond hier in de regio, iedere keer vanuit een andere plaats en dat heel de maand juli. 





Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


16 opmerkingen:

  1. Oei, wat vervelend voor je, heel veel beterschap.
    Je hebt een heel leuke kaart gemaakt, een gave uitwerking van de sketch. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuk kaartje met het VW busje.
    Mooi gemaakt Karin.
    Snel beterschap met je rug.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een mooie uitwerking van onze sketch, bij Cheerful Sketches.
    Leuke kaart, dank je voor het meedoen.
    Wat vervelend van je rug, hoop dat het snel beter met je gaat, sterkte ermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een heel leuk kaartje Karin.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de leuke volkswagenbus erop leuk verwerkt in de sketch
    vervelend dat je door je rug bent gegaan, heel veel sterkte en beterschap gewenst
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heftig voor je, hoop dat het snel over is, beterschap gewenst!
    Je kaart is enig met het leuke busje!
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Eerst en vooral wens ik je een spoedig herstel!
    Mooi kaartje hoor.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt een mooie kaart met deze leuke vw bus gemaakt . Veel sterkte met je rug. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat is niet zo mooi dat je door je rug bent gegaan! Veel beterschap maar! Je kaartje heb je mooi gemaakt! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ajjj dat is heel naar en pijnlijk, hopelijk is het snel over. Je kaartje is weer leuk geworden. fijn dat je toch nog iets kunt.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oei dat is vervelend zo'n pijnlijke rug, Karin, beterschap!
    Mooi kaartje heb je gemaakt met dat leuke busje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart met een vakantie gevoel! Heel veel beterschap!!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke kaart met die VW-bus.
    Dankjewel voor je bijdrage aan Cheerful Sketches.
    Wat super vervelend dat je door je rug bent gegaan. Heel veel en snel beterschap.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart met het VW busje en leuke uitvoering van de sketch.
    Wat naar dat je door je rug bent gegaan. Ik hoop dat het snel verbetert. Sterkte!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. leuke kaart, wij hebben ooit ook zo'n busje gehad en Hessel heeft nu nog spijt dat hij hem verkocht heeft aan mijn neef . . .
    Van harte beterschap, even rustig aan doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    DT Cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen