Volgers

zaterdag 20 juli 2024

Reminder Carlin's Kaartenparadijs Challenge 72

 Bij Carlin's Kaartenparadijs hebben we deze maand het thema :

ALLES MAG

ANYTHING GOES.

Ik heb dit kaartje gemaakt als reminder :


De digi is een freebie van Beccy's Place, en kan je HIER vinden.

Ingekleurd, dessinpapier uit een blokje wat ik eens heb gekregen, prachtig papier is het !
een paar bloemetjes en een tekstje erbij.

Willen jullie graag kans maken op een voucher om digistempels uit te zoeken bij Beccy, doe dan mee met deze Challenge. Het kan tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





10 opmerkingen:

  1. Ah, wat een lieve kaart. Wie wil nu niet door zo'n lief muisje een fijne dag gewenst krijgen.
    O ja, jullie challenge, goed dat je me eraan herinnert.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Karin.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi in deze zachte tinten !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattig, leuk met de extra bloemetjes erop!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie kaart met een schattig afdrukje Karin, het is een dotje vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met een schattig afdrukje Karin. Ik vind het een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattig kaartje in deze zachte roze kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. een heel lief kaartje Karin.......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen