Volgers

dinsdag 1 oktober 2024

Challenge 75 Carlin's Kaartenparadijs

 En weer een nieuwe maand dus een nieuw thema bij Carlin's Kaartenparadijs

WAT DOE JE GRAAG + DRIEHOEK(EN)

WHAT DO YOU LIKE TO DO + TRIANGLE(S)

Wat Carla graag wil zien op de kaartjes kan je op het Challengeblog lezen.

Ik laat jullie nu mijn kaartje zien wat ik heb gemaakt :


Een eigen ontwerpje : driehoekjes uit dessinpapier gesneden, het onderste heb ik open gelaten;
de digi is uit de set 'Garden Silhouette' van Beccy , 


Rond de digi met de krijtjes blauw en groen ingekleurd; een vlindertje erop, geen tekst dat kan er later nog op. 


Nog even de binnenkant waar ik de laatste driehoek heb geplakt als versiering.

Willen jullie graag kans maken op een digiset van Beccy, doe dan mee met deze Challenge, het kan tot eind deze maand.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,





Geen opmerkingen:

Een reactie posten