Volgers

dinsdag 15 oktober 2024

One sheet stamping

 Ik had een paar beterschapskaartjes nodig voor de voorraad en wilde er iets met bloemen op. Dan dacht ik ineens aan dat One Sheet stamping en wist dat Daphne dat eens had gedaan een poosje geleden.

Dus die post bij haar opgezocht en ik vond er ook nog een filmpje bij, ik kon ermee aan de slag.

Diverse stempeltjes erbij gezocht en ook verschillende kleuren inkt. Dit is het resultaat geworden :



Een tekst erbij gestempeld en ik heb weer een paar mooie kaartjes erbij. De bloemen heb ik ingekleurd met een rood potlood, ik vond alleen het stempelen een beetje te kaal.
Een kaartje heb ik een andere tekst erop gezet, eventueel voor een huwelijksjubileum.

Daphne, bedankt voor de leuke tip !

Met deze kaartjes wil ik graag meedoen met de Challenge 'Anything Goes' bij Sheepski Design

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin





1 opmerking: