Volgers

woensdag 12 september 2018

bloemen in roze en paars

Soms is het moeilijk om een geschikt plaatje te vinden, dus wat doe ik dan, ik freubel twee digi's bij elkaar. Dat ik heb ik dus gedaan bij onderstaand kaartje :

De handtas komt uit de digiset First Day Jitters en de bloemen uit Keeping-it-simple set beiden van Beccy's Place. Ik heb wel een foutje gemaakt bij het kleuren, ben benieuwd of jullie het zien.
Uit diverse blokjes papier gezocht, bloemetjes gemaakt, en een zelfgemaakt tekstje erop.

De sketch is van Cheerful Sketches Challenge.

Ook nog welkom aan mijn nieuwe volgertjes Bernadet en Carol. It's great to see eachothers creations.

Leuk om jullie reacties te lezen.
Karin.


13 opmerkingen:

  1. Lekkere kleurtjes samen en een mooi kaartje geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart, je hebt geen foutje gemaakt hoor, dat komt gewoon door de weerschijn van het glas ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi fleurig kaartje.
    Dit is een heel leuk plaatje geworden met de 2 digi's bij elkaar, goed gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great card and love how you merged the two images-wouldn't know where to start!!!Love the die-cut flower border
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg mooi Karin ! Knap gedaan van de digi's te mergen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gaaf die digi's bij elkaar! Het is een heel mooi kaartje !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi resultaat. Ik zie geen fout 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart. Knap dat je 2 digi's hebt gebruikt. Enne....wij maken geen foutjes, allemaal creatieve vrijheid. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. super leuk kaartje
    bedankt voor het mee doen
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat is dit een mooie kaart Karin.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje.
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen