Volgers

maandag 10 september 2018

Workshop

Afgelopen weekend ben ik samen met een vriendin naar een Workshop geweest bij
Wij van de dames . Een paar dames die met Stampin Up producten werken.

Hier een van de kaartjes die ik heb gemaakt met het thema herfstbladeren :

Een van de DP's aan weerskanten op het kaartje gemat; de blaadjes zijn gestempeld en daarna uitgestanst.
De tekst heb ik later thuis toegevoegd.
Ik heb nog meer kaartjes gemaakt maar die laat ik een andere keer zien.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij DCL met de Challenge 'Alles Mag '

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. Heel anders dan wat we van jou gewoon zijn.
    Mooie kleurtjes heb je hiervoor gebruikt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Had je al gespot ;-), leuk dat je bij Claudia thuis geweest bent, heb ze bezig gezien op het Ambachtenweekend daar hadden ze een workshop voor kinderen. Leuke kaartjes hebben jullie gemaakt, vast nog wel voor herhaling vatbaar . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke felicitatiekaart in mooie kleuren Karin. Mooi materiaal hè van Stampin'Up?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi spul is het van SU! Ik ben er wel fan van, maar vind het ook erg prijzig.... Jouw kaart is een mooierd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super kaartje Karin. Ik ben ook fan van SU.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig kaartje Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful monochrome card love the D.paper
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat mooi die blaadjesachtergrond! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen