Volgers

zaterdag 1 september 2018

Challenge 2 bij Carlin's Kaartenparadijs

Eerst een woordje van dank aan al degene die medeleven hebben betuigd na het overlijden van ons lieve kleindochtertje Haley. Het doet me goed en geeft me iets van troost al is de wond in me heel diep.

Dan nu over naar mijn kaartje bij ons Challenge blog :


Zo wat een opkomst bij Carlin's Kaartenparadijs . Dat hadden Carla en ik niet verwacht.
Iedereen hartstikke bedankt voor jullie deelname en .... nog even geduld voor de uitslag.

Ondertussen staat de nieuwe Challenge alvast klaar om mee te doen.
Dit keer is het thema  Sketch + Bloemen.



En dit is mijn kaartje wat ik heb gemaakt :

Een trouwkaartje gemaakt met de 'Wedded Bliss' set van Beccy. Mooi bijpassend achtergrond papier en een ronde stans gebruikt. Een tekst gemaakt en gemat op een hartje; afgewerkt met een bloem en bovenaan nog een paar hartjes.

Willen jullie ook graag meedoen kijk dan vlug op  Carlin's Kaartenparadijs naar de voorwaarden en ook naar de kaart die Carla heeft gemaakt.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin. 


7 opmerkingen:

  1. Leuke challenge, ik ben meteen volger geworden !
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Karin

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi voorbeeldkaartje voor op ons challengeblog.
    Hier kan iedereen wel wat inspiratie uit halen.
    Erg leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw, dat is en heel mooi kaartje Karin! Ik ga zeker meedoen. Erg leuk dat het en sketch is met nog wat en niet een optie. Dat maakt het inderdaad wat moeilijker...hou ik wel van!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb dat berichtje over je kleindochtertje gemist door mijn werkdagen. wat erg voor jullie, ook van mij mijn welgemeende condoleances. En veel sterkte voor jullie.
    Je kaart is mooi en in prachtige kleurtjes gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb na je mailtje even jouw blog opgezocht. Meis wat voel ik met jullie allemaal mee.Van harte gecondoleerd met het verlies van je nieue kleine meisje Haley. Ik heb geen verdere woorden Karin, Die komen vannacht wel weer. Zo triest ook voor de nieuwe ouders. En een heel groot WAAROM? Waarom toch steeds opnieuw verdriet. Ik ben blij voor je, dat je je hobby gewoon kunt oppakken. Echt blij. Ik was ook blij met je mailtje op mijn verhaal. Ik hoop het eens ook weer te kunnen, als de tijd ons gegund wordt. Heel veel sterkte Karin en familie. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Karin, ik heb je blog al even niet bezocht .Ik bekeek je opdrachten van Marfien nog,die zijn leuk geworden.
    Verder las ik ook het trieste nieuws van jullie kleindochter. Afscheid van mijn papa nemen is en was moeilijk, maar afscheid van je kleinkindje, zo teer nog, is ook zwaar. Laat ze een mooie ⭐ in de hemel zijn. Veel sterkte. X

    BeantwoordenVerwijderen