Volgers

donderdag 1 november 2018

Challenge 4 bij Carlin's Kaartenparadijs

De Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs deze maand heeft als thema :

JUBILEUM + HARTJES
ANNIVERSARY + HEARTS

Het thema is door mezelf gekozen, want 1 december zijn wij 40 jaar getrouwd. Dus hoe toepasselijk kan het dan ook zijn. En als extra op de kaart willen wij hartjes zien, want zoiets hoort natuurlijk bij een huwelijk.
Dit is een kaartje wat ik als voorbeeldje heb gemaakt voor de maand november :


De digi's van Beccy waar ik voor gekozen heb zijn :
De 'Lacey Heart ' helaas niet meer te verkrijgen in haar webshop;
en de Petite Fleur digital stamps.
Het papier komt uit diverse blokjes. De Lacey Heart heb ik ingekleurd met een roze Te Gek Krijtje; de digi met de bloempjes met Derwents, de tekst op het lint heb ik zelf erop gezet. Dit heb ik verhoogd opgeplakt.
Tekstje bovenaan is ook zelfgemaakt. Daar nog als versiering een paar hartjes naast. De bloemenlijn onderaan heb je al meer gezien op mijn kaartjes; ik heb die twee keer uitgestanst om de bloempjes een ander kleurtje te geven.

Willen jullie ook graag een leuke digiset van Beccy winnen, doe dan mee met onze Challenge.
Je kan je kaartjes  inleveren tot 30 november.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin 


8 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Karin, en alvast gefeliciteerd met jullie 40 jaar getrouwd!
    Mooi hoe je de tekst in de banner gezet hebt!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Ah weer een nieuwe challenge leuk dat je aan jezelf hebt gelinkte kaart is mooi!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi en romantisch !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie en romantische kaart, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Was gezellig om elkaar vanmiddag weer te zien en gelijk weer een mooie kerstkaart erbij. Haha, het klopt wel dat ik op m'n moeder lijk.
    Ik ben ook volger geworden van jullie challengeblog. Mooie, zachte voorbeeldkaart maakte je.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Alvast gefeliciteerd met jullie huwelijksverjaardag.
    Een mooi kaartje in dit thema.
    Leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart,Karin.Een fijn weekend.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel lief kaartje!
    Ik zou je graag een kaartje willen sturen voor jullie 40 jarige trouwdag, maar ik kan je mail adres niet vinden....misschien wil je mij een m mailtje sturen met je adres?
    dacoers1@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen