Volgers

donderdag 15 november 2018

Kerstkaartje

Donderdag kerstkaartjesdag bij 52 Weeks to Christmas
Ik had nog een kaartje in mijn mapje staan die ik nog niet heb laten zien :

Met een mal van Action heb ik de kerstballen gemaakt met papier wat eerst ge-embossed is. Een oud stempeltje erop, iets ingekleurd; en de mal met de lantaarn erop. Ook dat strookje eronder is ge-embossed, alles gemat op een vrolijk kerstpapiertje.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin.
 

19 opmerkingen:

  1. Leuke kerstkaart in mooie kleuren en leuke stansje Karin!
    Fijne dag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie mal heb je gevonden voor die kerstballen! Leuk ook met de opvallende blauwe kleur ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Karin,
    mooi kerstkaartje heb je gemaakt!
    ik heb een vraag aan je, zou ik je adres mogen krijgen via de mail?
    Ik heb het thema kaartje van deze maand voor jou gemaakt want jij bent immers bijna 40 jaar getrouwd?
    mijn email is
    marthahooiberg@gmail.com
    liefs en groetjes Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een vrolijke kerstkaart heb je gemaakt Karin,
    Leuk die lantaarn , hebben we hier ook nog liggen, moeten we maar eens tevoorschijn halen , nu ik hem hier zo mooi zie.
    Bedankt voor je deelname bij 52WTC
    Fijne dag liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kerstkaart is dit geworden met die ge-emboste kerstballen en de lantaarn.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kerstkaart met die kerstballen.
    Groetjes, Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kerstkaart met de geemboste kerstballen.
    Mooi hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kerstkaartje weer Karin...leuk die geemboste accentjes en ook vrolijke kleurtjes en designpapier gebruikt...


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart, leuk met die embos-ballen en de lantaarn ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele mooie kerstkaart!
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart, Karin. Mooi gedaan.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartje heb je gemaakt Karin!
    Groetjes Suzan
    DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kerstkaart Karin.
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt het omgedraaid, het dp is lekker druk, de rest mooi rustig.
    Het geeft een heel verrassend effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een geluk dat je nog zo´n mooi kaartje in je map had zitten Karin!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. mooi DP, daar passen de ballen goed bij. die lantaarn is een toffe stans ik heb er een paar liggen en elk jaar denk ik: moet ik eens wat mee doen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke kerstkaart Karin, het is je goed gelukt !!
    Fijn weekeinde en een fijne vrijdag
    Groetjes Epie. DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Even een korte reactie op jouw reactie op mijn blog.....Snap je het nog?

    De kerstkaarten mag je versruren met een kerstzegel en.....deze mag voor 1 zegel 50 gram wegen!!!
    Google maar eens op kerstzegels.
    Je mag ze namelijk nu ook al gebruiken, vanaf 5 Nov, tot eerste week Januari.
    En 50 gram is véél hoor, mijn kaart weegt dat niet en er zit echt veel papier in verwerkt.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card Karin, very full of Christmas cheer.xx

    BeantwoordenVerwijderen