Volgers

zaterdag 3 november 2018

Crafty Friends Challenge Blog

Een paar weken geleden kreeg ik een verzoek van iemand van crafty Friends Challenge blog
om een voorbeeldkaart te maken voor een Challenge met als thema
Patterned Papers.

Voorwaarde was wel dat er een digi van Beccy's Place op moest staan.

Na even zoeken heb ik volgend kaartje gemaakt :

Ik heb een paar kadootjes uit de Celebration set gekozen en daarvoor een dessertje uit Just desserts set geplaatst.
Het papier komt uit een blokje wat ik pas heb gekocht ( Wibra ). Leuke kleurtjes, de digi ook in die kleuren ingekleurd met mijn Derwents. Een ronde mal ( Action ) gebruikt, tekst uit de Celebration Set; een swirl ( Joy) en nog een hoekje (MD) erop. Dat laatste ingekleurd terwijl die nog in de mal zat. Hier en daar een pareltjes er nog op. Voor de delen met gebloemd papier een nestabilitie gebruikt.

Ladies, it was fun to be your Guest Designer, thanks for giving me that chance 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,
Karin.
 
 

13 opmerkingen:

  1. Leuk gastdesigner zijn !
    Je kaart is super leuk geworden !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Dat heb je als gastdesigner mooi gemaakt, lief leuk kleurig kaartje!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart past bij de mijne.
    Heel mooi gemaakt Karin.
    Je nieuwe papiertjes zijn erg leuk en mooi gecombineerde kleuren.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi verjaardagskaartje Karin. Ziet er feestelijk uit.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer een mooike Karin!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card you have made for Crafty Friends guest designer, xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Karin
    Thank you for being our guest designer at Crafty Friends this fortnight, your card is so pretty.
    Crafty Hugs, Diane Louise, Leader of Team 2
    Crafty Friends challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cadeautjes en taart, samen op een kaart, wat wil je nog meer. . .

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart, de digi is zeer breed te gebruiken. Bedankt dat je gast designer wilde zijn voor deze challenge bij Crafty Friends.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Managed to grab my daughter's PC to do a few comments whilst away....sorry short n sweet comments as she needs it for work...
    Great card, gorgeous design and fabulous stamping/colours.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik was nog helemaal geen volger van jou, kon via mijn telefoon geen blog vinden.
    Maar nu is het gelukt!
    Ik kom hier gauw even rond kijken, maar nu eerst aan het werk 😁

    BeantwoordenVerwijderen