Volgers

vrijdag 1 maart 2024

Carlin's Kaartenparadijs Challenge 68

 Deze maand mocht ik het thema kiezen. Ik heb een kleurenpalet  gemaakt  met daarbij foto's van mezelf :


Het thema is dus :

DIER  + KLEURENPALET
ANIMAL + COLOUR SCHEME

Op Carlin's Kaartenparadijs lees je wat precies de bedoeling is, kort gezegd een dier en een paar kleuren uit deze foto.

Hier een kaartje wat ik als voorbeeldje heb gemaakt :


De giraffen komen uit de What's up set van Beccy's Place ; ik heb deze digi geprint, gemaskeerd, dan met de Te Gekke krijtjes de achtergrond  met groen gekleurd; hier een stempel van een groot blad bij gebruikt; een tekstje gestempeld en verhoogd opgeplakt. De giraffen ingekleurd met oranje en wat bruin. 
Mijn schoondochter was blij met dit verjaardagskaartje.

Willen jullie graag kans maken op een digisetje van Beccy, doe dan mee met deze challenge, het kan tot eind deze maand.

Nog leuk om te vermelden is dat ik in de Top 3 stond bij 52 weeks to Christmas met dit kaartje :



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,







11 opmerkingen:

  1. Ah wat een lief felicitatiekaartje, Karin
    Mooi gekleurd en verwerkt
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke lieve kaart Karin en gefeliciteerd met je toppertje......gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi pallet aan kleuren en je kaart is ook erg leuk! Leuke combinatie met een dier. Leuke foto's ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooi voorbeeldje voor onze nieuwe challenge.
    Je eigen gemaakte foto's van de dieren zijn ook prachtig.
    Leuk gecombineerd met de mooie kleuren.
    Ik kon met dit thema mijn draai ook wel vinden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie inspiratiekaart !!!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuke kaart voor de nieuwe challenge Karin.
    Leuk gedaan.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart.
    De giraffes zijn leuk, ik hou van giraffes èn van chimpansees, hihi.
    Mooie kleuren.
    Leuke challenge, ik kon met mijn kaart van vandaag al meteen meedoen met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een heel leuke voorbeeldkaart.
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk kaartje Karin! Die giraffes zijn heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi kaartje Karin.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen