Volgers

dinsdag 12 maart 2024

Sweet Things 2 - Beccy's Place

 Met dit setje heb ik ook nog een kaartje gemaakt :


Bij een taartje hoort natuurlijk ook een lekker bakkie ;) Deze verwenkoffie komt uit de set Café elements set   Ik heb van de cupcake de lolly's eraf gehaald, beide digi's apart geknipt en op het kaartje geplakt.
Nog een leuke lay-out met diverse reepjes DP en een tekstje erop.

Willen jullie graag kans maken op een leuke digiset van Beccy, doe dan mee met de Challenge op haar BLOG of bij Carlin's Kaartenparadijs. Beccy is onze sponsor.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,





10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er ook weer een leuke kaart uit Karin.
    De stempeltjes goed gecombineerd, want inderdaad bij een taartje hoort ook een drankje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, lekkere dingen staan erop Karin.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die streepjes op de achtergrond dien het goed, het is een vrolijk, leuk kaartje geworden.
    Goed idee om de digi's op deze manier te verwerken.
    Ik ben fan van Beccy's Place blog!!

    Bedankt voor mijn kaart die ik met mijn verjaardag mocht ontvangen.
    Zo leuk, het was steeds weer een kadootje om de enveloppen item te maken.
    Ben er erg blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lekker kaartje, heb vanmorgen het rek weer gevuld . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel gezellige kaart, het feestje kan beginnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke gezellige kaart Karin.
    Leuke digi
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat 'n feestelijk kaartje is dit Karin, leuk! En je hebt met dezelfde serie een smakelijke traktatie gemaakt, ziet er mooi uit zo.
    Fijne avond gewenst.
    GROET en Voorspoed, Wilma 🍀

    BeantwoordenVerwijderen