Volgers

zondag 24 maart 2024

Marleen jarig

 Vandaag is Carla haar zus Marleen jarig van het blog Hobbyleen.

Carla deed een oproep om haar zoveel mogelijk kaartjes te sturen, ze wordt 70 jaar.

Ik heb dit kaartje voor haar gemaakt :


Dit is een digi van Beccy, de Azalea-set;  deze keer niet zelf ingekleurd maar de ingekleurde versie uitgeprint. Ik moest een nieuwe printer uitproberen en dacht gelijk maar iets printen wat ik nog kan gebruiken voor een kaartje :) Een zelfgemaakt tekst erop en gemat op gebloemd dessinpapier wat redelijk stevig is ( 150 gr ) . Is eens wat anders. Een paar zilveren dotjes op de kaart geplakt.

Ik ben benieuwd wat Marleen van het kaartje vind en ook of ze veel post heeft gekregen.
Hoop dat het deze keer op tijd aankomt, want de kerstpost was ergens in België blijven plakken, ze kreeg mijn kerstkaartje pas mid februari ! Echt erg gesteld met de posterijen tegenwoordig.

Leuk om jullie reacties te lezen , alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin.


16 opmerkingen:

  1. een mooie bloem en kaart Karin....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele fleurige kaart voor de jarige!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jammer dat post dan te laat komt, hopelijk komt deze op tijd ja. Een erg mooie kaart al heb je hem niet zelf gekleurd.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zag meteen dat mooie dp onder de digi, wat een mooi effect geeft dat zeg.
    Ik vind dit een heel mooi kaartje.
    De tekst, met zwarte ondergrond, maakt het wat stoer, dat vind ik een mooi contrast.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Karin ik kan je al meedelen dat deze mooie kaart bij mijn zus goed en wel en op tijd is toegekomen.
    Ze had het mij al laten weten en straks kan ik ze in het echt bewonderen.
    Bedankt, zij blij , ikke blij en jij vast ook blij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n mooie, feestelijke kaart heb je gemaakt Karin en ik zie dat hij ook op tijd is aangekomen! 🙂 Dat mag tegenwoordig inderdaad bijna een wonder heten!...
    Fijne zondag.
    GROET en Voorspoed, Wilma. 🍀

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart maakte je voor de jarige, heel mooi!
    En hij is binnen lees ik…yesssss!
    Groetjes Ellen
    Ellen’s Greetingcards

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij hebt ook een hele mooie kaart voor Marleen gemaakt. Leuk gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart voor Marleen !!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Slim om op deze manier je printer te testen Karin, het is een mooie feestelijke kaart geworden.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Karin en hoplijk is hij op tijd aangekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart voor Marleen, ik zag dat hij al aangekomen was
    De kaart met de flamingo is leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Really lovely card. Anesha x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige felicitatiekaart, Karin
    Mooie bloemen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen