Volgers

vrijdag 3 mei 2019

Bramenkaartje

Met de sketch van Cheerful Sketches en een stempelsetje ooit gekocht bij Action heb ik dit kaartje gemaakt :

De achtergrond is gestempeld met de stempelhulp, een paar klein stempeltjes uit het setje en inkt van Joy. De grootste stempel heb ik gebruikt op het ovaal, ingekleurd met mijn Derwents.
Voor de banen heb ik mintgroen plus een stukje uit de achtergrond gesneden, dit gemat op donkerpaars; het mintgroen strookje is ge-embossed ( moeilijk te zien op de foto );  tekst is zelfgemaakt en gemat op een stansje ( Ali )

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

Groetjes,
Karin

11 opmerkingen:

  1. Hi Karin this is a gorgeous card I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dol op deze kleuren combinatie.
    Een dik op bloemen kaartjes, dus deze kaart vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje. Mooi die bramen op de achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. REally pretty card, lovely soft colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bramen zien er goed uit, kunnen zo geplukt :-)
    leuk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart, de bramen zijn mooi gecombineerd met de rest van de kaart en ja de kleur past natuurlijk ook.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke kaart Karin.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart.
    Toffe stempel.
    Een leuke bijpassende achtergrond erbij gestempeld.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke stempelkaart met die bramen. Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart! Gezellig dat je meedoet met de challenge bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Ditta (DT)

    BeantwoordenVerwijderen