Volgers

woensdag 1 mei 2019

Challenge 10 bij Carlin's Kaartenparadijs.

Voor de maand mei hebben we het volgend thema gekozen bij
Carlin's Kaartenparadijs :

Bloemen + Kleurenschema
Flowers + Colour Chart


Hier het kleurenschema waar we graag op zijn minst TWEE kleuren willen terugzien :

Zo moeilijk moet dat toch niet zijn ?
Natuurlijk zijn Carla en ikzelf aan de slag geweest om voorbeeldjes te maken :

Voor dit kaartje heb ik de digiset Spring Seed Tulips  van Beccy's Place gebruikt.
Ik heb de digi tweemaal naast elkaar gezet; ingekleurd met Derwent potloden; gemaskeerd en met een groen Te Gek Krijtje een schaduw erboven aangebracht; gemat op licht groen, tekst is zelf gemaakt; op wit wat ge-embossed is geplakt, dat weer op oudroze/paars ; het geheel op een mintgroen kaartje en daarop een lintje geplakt met een paar knoopjes erop.

Wil je ook graag een digisetje van Beccy winnen, doe dan mee met deze Challenge !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,







8 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Leuke challenge heb je bedacht en mooi kaartje gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooi fleurig voorbeeldje.
    Prachtige bloemen die tulpen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Toffe tulpenkaart Karin!
    Ik hoop dat het deze maand lukt om mee te doen. Leuke challenge.
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zag net de kaart bij Carla..... ook die van jou vind ik héél erg mooi.
    Ik ben weer van de partij hoor, deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie tulpen zijn dit, vrolijk kaartje Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk Karin! De tulpen zijn gaaf en de challenge is ook weer een leukerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beautiful card and beautifully coloured tulips-my hubbys favourite flower
    Carol x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. J'adore cette carte avec les tulipes, sans doute parce que j'adore les tulipes.
    Un beau mélange de tons et plein de douceur.
    Oui je suis abonnée au Carlin's Kaartenparadijs sous le nom de Marianne G. avec mon westie sur la photo, face à des cygnes.
    Bises.
    MaryannG

    Ik hou van deze kaart met tulpen, waarschijnlijk omdat ik van tulpen houd.
    Een mooie mix van tonen en vol van zoetheid.
    Ja, ik abonneer me op Carlin's Kaartenparadijs onder de naam Marianne G. met mijn Westie op de foto, tegenover de zwanen.
    Hugs.

    BeantwoordenVerwijderen