Volgers

woensdag 29 mei 2019

Winnie and Wally set 3

En mijn laatste kaartje met de Winnie and Wally set, in dezelfde kleuren, dezelfde stijl ......


Dit is Walter Late uit het setje; daar moest natuurlijk een bijbehorende tekst bij komen. Er is wel een Engelse tekst in het setje maar in het Nederlands is natuurlijk leuker. Tekst is zelfgemaakt.
Weer dezelfde bloemen erop, ook dezelfde mallen gebruikt, alleen die aan de zijkant is iets anders.

Ik ben benieuwd naar wat jullie ervan vinden, altijd leuk om te lezen.
groetjes,

 

11 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Karin
    Alweer een leukerd en toepasselijk met die tekst!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hier heb je nummertje 3, wat ik persoonlijk het leukste stempeltje vind. Dat komt ook omdat er die leuke bijpassende tekst kan voor gebruikt worden.
    Alle 3 de kaartjes zijn mooi samengesteld.
    Je hebt heel mooi werk geleverd Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gecombineerd met de tekststempel!
    Fijne dag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze kaart had ik vandaag nodig, helemaal vergeten dat er morgen niet bezorgd wordt, leuke kaart net als die van gisteren. de kleurtjes doen het goed bij deze digi's

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij hebt super je best gedaan Karin met deze opdracht, alle drie je kaarten zien er erg leuk uit. Goed idee om zelf de tekst te printen, gewoon lekker op zijn Hollands is vaak meer geliefd dan Engelse teksten merk ik ook in mijn omgeving, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke serie kaarten heb je met Willy en Wally gemaakt. Vooral no. 2 vind ik een schattige digi en mooie kaart. Volgens mij ben je goed geslaagd in je opdracht.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. O, wat een grappig kaartje en hij kijkt er ook al zo sip bij!

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met en grappige afbeelding. Mooie tekst ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen