Volgers

zondag 1 september 2019

Challenge 14 ( september ) bij Carlin's Kaartenparadijs

De eerste van de maand en dus weer een nieuwe Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs

Samen met Carla van het knutselateljeeke heb ik het volgend thema gekozen :

SCHETS + HERFST
SKETCH + AUTUMN

De schets/sketch is de volgende :

En dit is een kaartje wat ik ermee heb gemaakt :


De digi is een 'free image ' van Beccy, je kan die HIER vinden.
Ik heb die ingekleurd met mijn Derwents, DP met een herfsttintje erbij gezocht, op het rondje blaadjes en takjes gestempeld. Nog een bloem met blaadjes erop en een zelfgemaakte tekst. Het malletje wat ik daarvoor heb gebruikt komt van Action.

Misschien hebben jullie inspiratie gekregen en wil je ook graag meedoen. Kijk dan maar op het Challengeblog, waar je ook nog een prachtige kaart van Carla vind.

Te winnen is een voucher beschikbaar gesteld door






Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,

 



7 opmerkingen:

  1. Erg leuke uitwerking van de sketch, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin
    Mooi kaartje en leuk ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind een sketch altijd heel erg leuk.
    Dan zie je allemaal dezelfde kaarten, qua opbouw/sketch, maar elke kaart is weer heel anders dan de rest.
    Een sketch helpt mij ook altijd goed op weg.
    Ik vind jou kaart heel leuk.
    Mooi gekleurd hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie sketch om mee te werken. Je hebt er ne mooie kaart meegemaakt. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch en een heel mooie voorbeeldkaart! Ik heb hem weer genoteerd, hoor. Komt vast goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige voorbeeldkaart heb je gemaakt Karin! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart en een leuke schets! Liep een beetje achter met reageren, zag dat ik heel wat mooie kaartjes had gemist.

    BeantwoordenVerwijderen