Volgers

maandag 2 september 2019

Engeltjes

Bij 52weeks to Christmas is er een Challenge : 'maak een kaartje met engeltjes erop'

Ik heb heel mijn kast doorgenomen, stempels, plaatjes, geen engeltje te vinden.
Dan het mapje waar ik nog stickervellen in heb eens doorgenomen en ja hoor ! Engeltjes ertussen.

Die op een correspondentiekaart geplakt, met een krijtje ingekleurd en zie hier het resultaat :

Als je de stickers verwijderd zie je het negatief ervan. Nog een tekststempel erop in de vorm van een kerstbal, die uitgestanst, met een gouddraad verhoogd opgeplakt, een paar hoekjes getekend met een groene stift, en daar kleine goudsterretjes bij geplakt.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties.

Leuk om te lezen, alvast bedankt,
groetjes,
Karin.

18 opmerkingen:

  1. Prachtig geworden! Toch nog met engeltjes, haha, ik denk ook niet dat ik die zo in mijn assortiment heb liggen, maar ze staan erg leuk op je mooie achtergrond! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg lief kaartje met al die engeltjes op de achtergrond, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Engeltjes niet echt mijn ding maar jij hebt er wel een mooi kaartje mee gemaakt. Leuk idee om de achtergrond zo in te kleuren dat geeft een mooi effect.
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi bedacht! Ik zit me nu te bedenken dat ik waarschijnlijk helemaal niet mee kan doen...nou ja ik zie wel...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat mooi om zo zelf je dessin-papier te maken Karin. Een leuke originele kerstkaart met veel engeltjes als resultaat.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Karin, leuk idee om het zo op deze manier te maken. De achtergrond is een geweldig idee. Bedankt voor het mee doen bij 52 WTC. Groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Karin
    Ja zo kun je je eigen dp maken heel leuk en creatief opgelost met mooi resultaat!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat prachtig, en wat vindingrijk!!
    Super leuk bedacht en doordat je alleen een kerstbal hebt toegevoegd vallen de Engeltjes des te meer op.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. leuk bedacht, kwam in mijn kerstdoos ook al weer zulke leuke stickers tegen, bedankt voor de tip

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke kaart Karin !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel erg leuk gedaan karin.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuk idee om zo de engeltjes te grbuiken, wij hebben ook heel lang moeten zoeken naar iets wat geschikt was voor deze challenge.
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuk om je stickers zo te gebruiken voor je achtergrond! Fijn dat je meedeed met onze challenge!
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. helemaal leuk is je kaartje zo geworden ! Bedankt voor je deelname.
    grtjs, martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie kerstkaart, gaaf effect geeft deze techniek!
    grtz Colien [52WTC]

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat heb je slim opgelost! Mooie achtergrond is het geworden!

    BeantwoordenVerwijderen