Volgers

maandag 27 januari 2020

Kaart met lekkere snoepjes - Candy Shoppe Set Beccy

Begin deze maand was mijn kleindochter jarig, maar aangezien ik het kaartje had gemaakt in opdracht van Beccy Muir mocht ik het nog niet eerder plaatsen.

Beccy maakt dit jaar wel nieuwe digisets maar haalt ook af en toe 'een oudje ' uit haar assortiment om even de aandacht opnieuw op te vestigen.

Deze keer is dat de Candy Shoppe .
Ik vond het een leuk setje om een uitgebreide verjaardagskaart mee te maken :

Dit is de voorkant van de Double-Z-fold-card, naar een voorbeeld ook van Beccy; de werkbeschrijving kan je HIER vinden.
Zoals je ziet heb ik snoepbeker uit het setje aangepast met de leeftijd van Marit erin ; 12 jaar. De cijfers zijn ook van Beccy de Quilted numbers, die helaas niet meer in haar webshop staan
De ronde tekst heb ik ergens van internet, in de midden haar naam geplaatst. DP uit een oud boekje; het gele heb ik ge-embossed met een sjabloon.

Hier zie je de kaart die open is.

Nog meer details van dichterbij :
De snoepautomaat uit het setje en nog een felicitatietekst ( internet ) met 12 erin gezet.
Nog een zicht op de kaart die openstaat.
Ik kan je vertellen dat Marit heel blij was met het kaartje :)


Wil je nog meer voorbeeldjes zien met deze digiset , kijk dan bij Beccy op haar BLOG.

En ik viel met dit kaartje in de prijzen bij Catch the bug - Stella says sketch :



Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
Groetjes,






17 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk model Karin en wat heb je hem perfect passend bij je (grote) kleindochter gemaakt, ik snap dat ze er blij mee was. Wat een vrolijk papier ook, erg mooi. Fijne maandag xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fantastic card, love the shape and the bright colours.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Karin this is a stunning card I love it. Have a great week. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er leuk (en lekker ;o) uit, Karin!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige vrolijke en mooie kaart! En gefeliciteerd met je prijs voor je mooie kerstkaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke kleurige en vrolijke kaart had je voor je kleindochter gemaakt, alsnig gefeliciteerd!
    Ook gefeliciteerd met je winnende kaartje, veel plezier met shoppen :)
    Fijne middag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke vrolijke kaart Karin.
    Groetjes , Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou erg van "speciale" vouw kaarten, dus deze vind ik te leuk!!
    Wat leuk om het gele papier met een embossing folder te bewerken, dat maakt het zo lekker feestelijk.
    Alles bij elkaar echt een leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Karin
    Wat een leuke kaart voor je jarige kleindochter, nog van harte met haar verjaardag!
    Mooi model en ik vind de kleurtjes zo mooi die jij hebt gebruikt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lekker kaartje heb je voor Marit gemaakt, kreeg ze er ook echte snoepjes bij?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie kaart met snoepjes heb je voor je kleindochter gemaakt. Vrolijke kleuren en leuk kaartmodel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart en wat een vrolijke kleurtjes! Dat zal ze leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een vrolijke, leuke kaart Karin! Prachtig met al dat lekkers! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Je hebt er je werk van gemaakt, zo mooi.
    Voor een jarig kleinkind doen we iets extra toch ?
    Ze was vast heel blij met haar kaartje.
    't Modelletje is wel heel leuk en je kan er meer dan op een gewone kaart op kwijt.
    Tof gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lovely lollipop card Karin great colours and looks delish.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel gaaf geworden, krijg er trek van :D en gefeliciteerd met je andere kaart.

    BeantwoordenVerwijderen