Volgers

zaterdag 18 januari 2020

Kerst Mix

Ik zag bij iemand op haar blog dat er een nieuw KerstChallenge blog is opgericht nl.
Kerst Mix

Daar is nu een Kleurenchallenge met de volgende kleuren :

De originele SU kleuren heb ik niet, maar je mag ook de kleuren benaderen met eigen materiaal.

Ik heb een poging gedaan :

Hierbij ook de sketch van Catch the bug Stella says sketch gebruikt, maar dan een slag gedraaid.

De digi is ook van Bugaboo. Tekst er zelf in getypt.  Alles wat ik erop geplaatst heb, eerste ge-embossed. Dan de sterren in uitgestanst in diverse groottes. De foto lijkt wat licht, maar het zal wel aan mijn fototoestel liggen, ik heb er nogal wat problemen mee de laatste tijd. Een trillende lens, accu ver kapot want na 10 foto's moet het weer opgeladen. Tijd voor een nieuw toestel dus ;)

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

14 opmerkingen:

  1. Je poging is geslaagd hoor! Leuke kaart en wat is die digi grappig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeer mooi kaartje.
    Deze kleurencombi vind ik prachtig.
    Ook de digi is een leukerd.
    Ik zal daar ook eens gaan kijken.
    Bedankt voor de tip.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart is het geworden.
    Goed gelukt.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karin,
    wat een prachtig kaartje heb je gemaakt met eigen materialen. Heel dicht mij de gevraagde kleuren wat mij betreft!
    En ja, we kunnen niet zonder een fototoestel, he? Hoewel je met ene mobiel tegenwoordig ook heel scherpe foto's kunt maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk kaartje, grappige sneeuwman en dan die vogeltjes erbij, tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart Karin ! Ik maak m foto's tegenwoordig met m telefoon met een app'je nl Camscanner.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk gedaan Karin, mooi kaartje.
    groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi Karin
    De kleuren komen goed overeen, leuk kerstkaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Cute card Karin, lovely design..your colours are so sweet. x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart en een mooie kleurencombinatie!
    Fijne zondag,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Karin ;o)
    Leuk dat je meedoet bij Kerst-Mix deze week.

    BeantwoordenVerwijderen