Volgers

donderdag 30 januari 2020

Kerst bij 52 Weeks

Donderdag is een kerstkaartje bij 52 Weeks to Christmas Niet iedere week lukt me dat maar nu dus wel :

Ik had deze week bij Catch the Bug gewonnen en een aantal digi's mogen uitzoeken. Ik heb ook een paar kerstdigi's uitgekozen waaronder deze grappige kerstboom met tekst.
Ingekleurd met Derwents en ook een zilveren stift voor de sterretjes. Dit omdat op het papier ook zilver voorkomt. Je ziet het niet zo goed op de foto, want het is nog te donker om foto's te maken. In de bloem heb ik ook nog zilverpapier verwerkt, en onderaan een sterretjesrand.

Met dit kaartje wil ik ook graag meedoen bij Karin's Facebook Kerst/Christmas Challenge . Thema is 'Alles mag' 

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin

22 opmerkingen:

  1. Leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk en vrolijk kerstkaartje heb je gemaakt Karin.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstboom, ik snap wel waarom je voor die boom ging. Mooie kaart is het!. En nog gefeliciteerd met je winnende kaart.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Karin! Ik vind de kerstboom ook heel mooi! Gefeliciteerd, zeker niet verkeerd om wat digi's uit te mogen zoeken! Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi Karin
    Wat een leuk kerstkaartje!
    Mooie stempeltje heb je uitgekozen!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi Karin. De boom heeft het maar zwaar hihi. Leuk om frisse kleurtjes te gebruiken voor je kaart. Dat maakt hem heel eigentijds vind ik.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 weeks to Christmas.
    Lieve groetjes Miranda dt-52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuk kaartje gave kerstboom staat erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Inderdaad een grappige stempel en een erg leuke kaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi kaartje met grappige kerstboom!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. leuk kaartje met die grappige boom (als die maar blijft staan).
    Gezellig dat je meedoet met de wekelijkse challenge bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met die grappige kerstboom, en wat heb je die mooi ingekleurd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een leuk kerstkaartje met de te gekke kerstboom.
    Heel mooi Karin.
    Groetjes,
    arla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een heel mooie kaart, leuke digi en prachtig kleuren ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart heb je met deze grappige kerstboom gemaakt. Bekend achtergrondpapiertje. Dit blokje is bij mij nu bijna opgebruikt.(ik probeer mijn oude papierblokjes op te maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een leuke digi en een mooi kaartje heb je ervan gemaakt!Leuk dat je gewonnen hebt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke kerstkaart!! Heerlijk hè om zo te shoppen :)
    Groetjes,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel mooi dit kerstkaartje Karin, zo een leuk kerstboomstempeltje en ook weer prachtig ingekleurd...

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een grappige digi😊.
    De kleur van de kerstboom past perfect bij het dp.
    De tekst hangend aan de boom vind ik ook erg grappig.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hi Karin this is a stunning card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele leuke kaart, Karin, leuke afbeelding is dat! Leuk om zo te mogen uitzoeken bij bugaboo!
    Gezellig dat je weer meedoet bij 52WTC!
    Groetjes,
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtig kaartje in deze kleuren. Ik houd erg van de combinatie groen en blauw...

    BeantwoordenVerwijderen