Volgers

dinsdag 5 mei 2020

Moederdag 2

Hier heb ik nog een Moederdagkaartje voor jullie, bijna precies hetzelfde als mijn vorige :

Ook hier weer een sjabloon gebruikt om de achtergrond te maken met de krijtjes, wel met drie kleuren deze keer : lichtgroen, roze en paars.
Een stempel met een bramentak ( Action ) erop gezet en deze ingekleurd. Ook hier gespeeld met mijn hartjes-mallen, tekst zelfgemaakt en de kaartvorm is identiek aan de vorige, ook weer gemaakt met de Studio Light mal.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor,
groetjes,
Karin

13 opmerkingen:

  1. Een super gave label gemaakt voor moederdag Karin...mooi achtergrond en zo leuk die bramentak ...ook mooi ingekleurd en de hartjes maken het helemaal af...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje, Karin!
    Zo mooi met dat stencilwerk en de leuke stempel erop,
    mooi resultaat,book het model vind ik erg leuk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaart geworden met het beinkte achtergrond en de bramentak erop.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card, love the shape and the lovely image.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart mooie kleuren en je stempel van de bramen heel leuk, die heb ik dan gemist bij de Action.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gisteren was ik aan het zoeken naar een andere stempel en ja hoor toen viel het kwartje!! Ik heb deze stempel met de bramen, hij is uit een setje met snijmallen uit 2018.

      Verwijderen
  6. Heel mooie achtergrond heb je gemaakt! Superkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze is ook weer mooi! Mooie achtergrond en bramenstempel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit ziet er prachtig uit Karin.
    Leuke achtergrond en de stempel past er heel mooi bij.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze is ook mooi.
    De kleuren combinatie vind ik mooi zeg.
    Die bloementak, gewoon van de Action zeg je, sjonge, ik moet nodig weer eens tussen de spullen daar kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous design and love the colours used here, so pretty..xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk moederdag kaart heb je gemaakt Karin
    Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen