Volgers

zaterdag 16 mei 2020

Uitdaging met Marfien deel 2

Vandaag nog een kaartje voor de uitdaging met Marfien.
Deze keer met een andere sketch die ze heeft voorgesteld :

Ook dit printje lag al lang in mijn mapje om eens te gebruiken. Ingekleurd en uitgeknipt, iets verhoogd opgeplakt. Twee soorten van het papier gebruikt waarbij ik ermee heb gespeeld om de lijnen en stroken te maken. Als afwerking een gestanst tekstje en een vlinder.

Hebben jullie al gekeken bij Marfien op haar blog naar haar creaties ?

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

14 opmerkingen:

  1. Deze is echt heel anders, wel lief met het egeltje erbij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This project is so pretty and lovely colours used, love your style and designing.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wat schattig met dat egeltje, Karin!
    Ja kom net bij Marfien vandaan, altijd leuk te zien hoe verschillend kaartjes zijn
    Allebei leuke kasrten gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart en schets! Lief het egeltje met het bosje bloemen!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ah wat een leuk egeltje op je kaart lief kaartje is het.
    Groetjes, Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze is ook erg leuk!
    Mooi met dat geel.
    Egeltje is heel schattig.
    Fijn weekend, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig, lief kaartje!Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuk kaartje en een leuke sketch! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuk kaartje Karin net als je vorige!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zie ik hier veel kaartjes staan die ik nog niet eerder zag, allemaal mooikes hoor!(ik lag even stil omdat ik mondmaskers aan het maken was voor familie en vrienden)
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk! De sketch is een heel fraaie!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze vind ik erg leuk. Ik hou wel van sketch kaarten.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen