Volgers

vrijdag 15 mei 2020

Uitdaging met Marfien - met pensioen

Deze keer was het mijn beurt om Marfien uit te dagen : ik heb haar een mapje gegeven met diverse papier erin  en de opdracht om een uitdaging ermee te verzinnen.

Van haar kreeg ik als antwoord : Maak minimaal twee kaartjes met een keuze uit deze sketches :



Ik ben aan de slag gegaan met een printje van een dametje in een strandstoel die ik al lang had liggen, want ik heb nog een kaartje nodig voor een collega die met pensioen gaat gelijk met mij :


Hierbij gekozen voor de middelste sketch, voor de lijnen twee malletjes gebruikt, zelfgemaakte tekst in een rondje gestanst, met een klein bloemetje erop. Plaatje ingekleurd met mijn Derwents.

Een ander kaartje zie je morgen. Nu gaan we eens kijken wat Marfien zelf heeft gemaakt met dit papier en sketches.

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.
groetjes,
Karin.

11 opmerkingen:

  1. Wat heb je de uitdaging superleuk uitgewerkt Karin.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje heb je gemaakt, Karin!
    Ik vind de stempel okk zo leuk en mooi ingekleurd!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk gemaakt Karin.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Karin your card is gorgeous. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Really lovely card, great colour combination and design.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi, ik had om 9.00 uur al een opmerking geplaatst maar daarna vast op het verkeerde knopje gedrukt :-(
    Dus nog een keer, we hebben toch weer hetzelfde papier gebruikt bij deze schets, ik herkende het wel maar dat van mij was al op
    Verkijk je niet op dat pensioen, het plaatje is niet de werkelijkheid, ik heb het veel drukker als voorheen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karin,
    je hebt leuke papiertjes aan Marfien gegeven en slim om haar er de opdracht bij te laten verzinnen! Jouw kaart is super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk kaartje en leuk dat jullie elkaar weer uitdagen!
    De dame geniet zeker van haar pensioen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor met deze kleuren!

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen