Volgers

vrijdag 4 december 2020

Kerstman

 Vandaag weer een kerstkaartje, deze keer met een prachtige kerstman van Beccy :


Deze kerstman is een freebie van Beccy die je deze maand kan downloaden tijdens de Challenge, kijk maar HIER 

Ik heb die ingekleurd met mijn Derwents; uitgeknipt en geplakt op een DP met kraft, dit op groen en gemat op een rode kaart. Onderaan een sterrenlijn en nog een tekst gestempeld op kraft.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen met de Challenge 'Anything Goes bij Cute Card Thursday

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

9 opmerkingen:

  1. Lovely card, love the dies and the Santa. x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is leuk hè! Je hebt er een mooie kaart mee gemaakt!
    Fijn weekend,
    Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jij bent toch ook nog volop aan het kerstkaarten maken.
    Ik moet er ook nog maken, want ik heb gezien dat ik er nog niet genoeg heb. Dat is me nog nooit overkomen.
    Weer een hele mooie, met die leuke freebie van Beccy.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. een hele leuke kerstman op je leuke kaart Karin

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Karin this is a gorgeous card. I love it. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gorgeous card Karin, you've done a wonderful job with the colouring. I like how you've coordinated the image with the background too. The gold dots add a lovely shine and I like the sentiment pennant you added. Well done!
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart Karin, het is inderdaad een leuke kerstman.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. So gorgeous what a fabulous design, colour and full of cuteness. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi kaartje met de leuke kerstman.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen