Volgers

vrijdag 11 december 2020

Nog meer kerstkaartjes

 Gisteren zag ik bij Petra mooie kaartjes voorbijkomen en ik kreeg gelijk inspiratie om ook zoiets te maken.

Ik heb alleen niet net zoals zij de Te Gekke Krijtjes gebruikt maar gestempeld :


DP uit een oud blokje, hierop met een stempellap ijskristallen gestempeld; nog een kerstwens erop gestempeld en tussen mijn 'antieke' voorraad stickervellen gedoken. Dit gemat op zwart.

Ik vind het best mooi geworden.

Met dit kaartje wil ik graag meedoen bij de Challenge Anything Goes bij Cute card Thursday

Ik zie dat ik weer een nieuw volgertje erbij heb, welkom Ilse !

Leuk om jullie reacties te lezen, alvast bedankt ervoor.

groetjes,

Karin

8 opmerkingen:

  1. Hi Karin these cards are gorgeous. I love them both. Have a great weekend. Take care. Hugs Jackie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk hoe jij er je eigen draai aan hebt gegeven, erg leuk met de zilveren stickers erbij 🤩 . Bedankt voor de mooie kerstkaart die ik van je kreeg, hij arriveerde vanmorgen, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo wat ontzettend goed van heel mooi zijn ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Most beautiful cards and design.... gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaarten Karin
    Mooi stempelwerk!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goed idee voor die hele oude vellen, zo zijn ze weer nieuw, het zijn mooie kaartjes geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo heb je er weer wat mooie kaartjes bij, knap gemaakt!
    groetjes
    Marleen

    BeantwoordenVerwijderen